Avatar billede daiz Nybegynder
05. oktober 2005 - 21:35 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

publisher 2003 webudgivelse

Jeg sidder og roder med en webside gennem publisher som skal udgives på web, det hele går fint nok indtil ca midt i forbindelsen til udbyderen, jeg kan ikke lure hvad fejlen er :(

er der en mulighed for at logge FTP trafikken et sted i dette program ?

John
Avatar billede jokkejensen Novice
05. oktober 2005 - 22:52 #1
Tror umiddelbart du er bedre tjent med en anden FTP client, istedet for at skulle til at logge trafik mm fra en elendig klient.

Eventuelt en der hedder flashfxp koster næsten intet.
Avatar billede sharkman Nybegynder
05. oktober 2005 - 23:09 #2
Der er temmelig mange fejlmuligheder, og det bliver lidt svært, når du ikke har nogen konkrete fejlmeldinger. Du kan evt. prøve at åbne Hjælp i Publisher og søge på ftp. Der kommer 4 - 5 emner, du kan prøve at kigge i, og hvis det ikke kan give dig et fingerpeg, vil jeg også anbefale dig at bruge et andet ftp program. Det står også beskrevet samme sted i Publisher hjælp, hvordan man gør..
Avatar billede daiz Nybegynder
07. marts 2007 - 18:57 #3
Ja, det hjalp jo ikke meget :(