Avatar billede themustangman Nybegynder
06. oktober 2005 - 11:20 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

KIX: Hvor virker denne printer tildeling ikke

SHELL "\\kro-server\NETLOGON\con2prt.exe /f"

$client = %clientname%
$computer = %computername%

If $computer == "laervaer1"
    SHELL "\\kro-server\NETLOGON\con2prt.exe /cd \\kro-server\edbnord"
Endif

Computeren jeg sidder ved hedder laervaer1 og skal have edbnord som standardprinter, men ligemeget hvad jeg gør så "går den ikke ind" i if sætningen.
Nogen forslag?
Avatar billede venturer Nybegynder
06. oktober 2005 - 11:29 #1
Lidt lang tid siden jeg har rodet med det. Men er det ikke  @wksta  der giver dig computernavnet?

If @wksta == "laervaer1"
    SHELL "\\kro-server\NETLOGON\con2prt.exe /cd \\kro-server\edbnord"
Endif
Avatar billede themustangman Nybegynder
06. oktober 2005 - 11:37 #2
Der er mange måder at finde computernavnet på, men mit problem er at den slet ikke "træder ind" i if sætningen, på trods af at computernavnet er "laervaer1". (Jeg har testet det med "debug" funktionen).

venturer>>>
Jeg prøvede i øvrigt dín løsning, men den viker heller ikke
Avatar billede themustangman Nybegynder
14. februar 2006 - 20:41 #3
Lukker.
Jeg fik aldrig løst det...