Avatar billede martinmc Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:18 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Simon Spies, Skæg og Ballade

I dette "teaterstykke/musical" synger Jimmi Jørgensen en sang jeg leder efter. Jeg har ikke kunne finde soundtrack nogen steder.

Samtidig med at Jimmi Jørgensen synger den sang, der sker der det i stykket at folk skiftesvis går tilbage når han synger sangen baglæns, og så går de forlens når han synger den normalt igen.

Håber nogen ved hvad den gider, eller en har den på dvd og gider se hvad den hedder. Burde vel stå i teksterne til sidst.

MartinMC
Avatar billede sardinen Nybegynder
08. oktober 2005 - 17:26 #1
*Do U think I'm sexy* af Rod Steward
Avatar billede martinmc Nybegynder
08. oktober 2005 - 18:28 #2
"Rod Stewart - If You Think I'm Sexy"

Smid et svar!

Mange tak. Har ledt længe efter den sang :)
Avatar billede sardinen Nybegynder
08. oktober 2005 - 18:56 #3
Titlen er skrevet direkte af fra DVDen - undtagen Stewar(d)t  - det var naturligvis en stavefejl. :-)
Behold du bare dine point - jeg samler ikke :-)
Fortsat go' aften!
Avatar billede hjaelperen Nybegynder
09. oktober 2005 - 13:22 #4
Jeg har ikke så mage point, kan godt bruge lidt point.
selvom jeg devære ikke kan kan svare på dit spørgsmårl jeg om jeg meget gerne ville
Avatar billede martinmc Nybegynder
09. oktober 2005 - 14:19 #5
Den går ikke Hjælperen.

Tak Sardinen :)
Avatar billede sardinen Nybegynder
09. oktober 2005 - 15:00 #6
Velbekomme :-)