Avatar billede ahlqvist Praktikant
09. oktober 2005 - 19:56 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Filoverførsel fra PC til Xbox

Hej

Som Xbox ejer har jeg det generelle problem at Xbox'en har en begrænsning i hvor mange bogstaver/tal/symboler filerne kan have i deres navn når man vil overføre dem til Xboxen. Dette kan meget simpelt løses ved at omdøbe navnet og derved komme under denne begrænsning. Dog bliver det lidt langsommeligt hvis det drejer sig om mange filer. Derfor kunne jeg godt tænke mig at høre om der er nogle der kender til en måde at komme uden om dette problem på?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:55 #1
GENERELT: Hvis du gerne vil have feedback i denne tråd (og nogle tidliger) bør (skal) du også selv give feedback i dine tidl. spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=ahlqvist&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt. 9 åbne/uafsluttede - ikke populært...

En del eksperter her på Eksperten.dk undertrykker (kommenter/besvare ikke) personer med for mange hænger spørgsmål - som her ?

http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 20:58 #2
Hvilke slags filer er der tale om ?

Du ka' altid i XP's stifinder bruge en "multi"omdøb.

Makér de filer der skal omdøbes.
HøjreMusseTast på én af dem.
Skriv det nye navn.
Og alle de andre makerede filer får samme navn med fortløbne numre...
Avatar billede ahlqvist Praktikant
09. oktober 2005 - 23:20 #3
Jamen så kom da med et svar så skal du nok få dine point...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:28 #4
Ping...

(Det var et [svar])
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. oktober 2005 - 23:30 #5
... med de andre spm. ka' du selv lægge et [svar] og efterfølgende [accepter] dit eget navn i boxen til venstre... for at lukke pænt...
Avatar billede bleze Nybegynder
10. oktober 2005 - 09:21 #6
www.xbox-scene.com  der er en liste med en masse software xbox relateret. helt sikkert noget ud kan bruge