Avatar billede peter369 Nybegynder
10. oktober 2005 - 04:10 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværk

Jeg har sat samba op og kan nemt se de delte mapper på linux over på min windows compruter. Men hvordan kan jeg se de mapper der er delt på min windows computer på linuxen
Avatar billede fixxxer Nybegynder
10. oktober 2005 - 06:35 #1
Avatar billede peter369 Nybegynder
11. oktober 2005 - 23:28 #2
er der ikke en nemmer måde noget lige som Netværkssteder på en windows jeg har garfisk bruger flade
Avatar billede fixxxer Nybegynder
11. oktober 2005 - 23:58 #3
Jeg ved ikke rasende meget om debian på brugergrænseflade, er mest kendt med shell'en
Avatar billede abpdk Nybegynder
14. oktober 2005 - 02:38 #4
Hvis du bare skal se de shares der er på en anden maskine, så prøv med:

smbclient --list=[hostname] (--user=[username])