Avatar billede lundqvist Nybegynder
11. oktober 2005 - 22:51 Der er 4 kommentarer

lave tekst med navn, adresse,tlf-nr.,m.m til indsætning i mails

I Outlook Express kan man lave en tekst med navn,adresse, tlf.-nr. o.s.v. som man med et klik på "indsæt" kan indsætte nederst i alle mails. Det kan jeg ikke finde ud af at gøre i Outlook. Det er vel muligt?
Avatar billede jkrons Professor
11. oktober 2005 - 22:56 #1
Ja, eller i hvert fald noget, der ligner.

Vælg Funktioner - Indstillinger. Gå til fanebladet Postformat. Klik på Signaturer. Klik NY giv et navn og skriv din signatur. Klik på Udfør. Klik på Ok.

Nu vil din signatur automatisk blive indsat i dine mails.
Avatar billede lundqvist Nybegynder
12. oktober 2005 - 10:27 #2
Tak for svar. Ja det virker, men så kan jeg ikke anvende Word, vel? Jeg kan godt finde ud af at indsætte 2 forskellige signaturer, men jeg kan ikke se hvordan jeg nemt kan vælge den ene eller den anden signatur, som jeg kunne i Outlook Express. Har du også en løsning på det.
Avatar billede jkrons Professor
12. oktober 2005 - 11:31 #3
Nej, desværre har jeg ikke lige en hurtigbvalgs mulighed. Den eneste jeg kender er gennem Funtkioner - Indstillinger.
Avatar billede karen30 Nybegynder
16. oktober 2005 - 18:36 #4
Hej Lundqvist - ved ikke om jeg forstår dit spørgsmål korrekt - men hvis du hurtigt vil kunne veksle mellem den ene eller anden signatur når du har valgt en ny meddelse - går du blot i menuen indsæt (I den nye meddelse) og vælger den signatur du ønsker.