Avatar billede bmk Nybegynder
18. oktober 2005 - 16:18 Der er 4 kommentarer

Sende mail på en bestemt tid.

Hej.

Jeg vil høre om man kan lave en mail som sendes efter et stykke tid. Det skal være på baggrund af kalenderen i Outlook.

Bjarne
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
18. oktober 2005 - 18:19 #1
Hvis du benytter outlook 2003 kan du. Gør du det?
Avatar billede bmk Nybegynder
19. oktober 2005 - 10:47 #2
jeg benytter outlook 2003
Hvordan virker det så?
Avatar billede jesperfrier Nybegynder
19. oktober 2005 - 11:47 #3
Du åbner en ny mail og vælger OPTIONS, DO NOT DELIVER BEFORE ...
Avatar billede jeanette18 Nybegynder
02. november 2005 - 21:44 #4
Du går ind under funktioner - send/modtag - indstilling for send/modtag - definer send/modtag grupper. Herinde kan du indstille de enkelte konti via rediger knappen hvad de må og ikke må samt kan du indstille tiden for send og eller modtag.