Avatar billede killerloopen Novice
20. oktober 2005 - 08:17 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Linialer og visning

Hej
Jeg har problemer med visningen af mine linialer i word. Selvom om jeg har en topmargin på 3 cm viser den det som om at jeg ingen margin har. Hvis jeg åbner min normal.dot ser det alm. ud, og hvis jeg harefter gemmer den og starter word igen er den tilbage til at vise det som vist på linket herunder.
http://www.ou-consult.dk/ji/ji-word.htm Når jeg trykker vis udskrift passer det med den margin jeg har bestemt.

Har prøvet at reparere med cd'erne, men lige lidt hjælper det. Nogen der har en forklaring eller løsning?
Avatar billede supertekst Ekspert
20. oktober 2005 - 08:28 #1
Hvilken visning anvender du? Normal visning eller .. af udskriftslayout
Avatar billede supertekst Ekspert
20. oktober 2005 - 08:34 #2
Prøv at flytte markøren op på overkanten af "papiret" - d.v.s. lige under den grå kant under linealen. Kommer der nu et symbol frem - Vis tomt område med to pile (Op/Ned) - så prøv at klik.
Avatar billede killerloopen Novice
20. oktober 2005 - 08:58 #3
Hmmm.... lidt flovt, det var jo såre simpelt.
Avatar billede killerloopen Novice
20. oktober 2005 - 08:59 #4
Smid et svar så du kan få dine point.
Avatar billede supertekst Ekspert
20. oktober 2005 - 09:00 #5
Det skal du ikke være flov over :-)