Avatar billede totenslager Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Lave en tekstfil ud fra indholdet af en mappe i detaljevisning

Jeg har åbnet en mappe  og har mine filer vist i ventre. Jeg vil så lave oversigt om til en tekstfil.

Hvis jeg zipper filerne med winzip,kan jeg printe en liste. men jeg vil gerne have lavet det om til en tekstfil jeg kan smide ind i en database.

Hvem har et bud?
Avatar billede hcm Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:42 #1
du kan skrive "dir > fil.txt" for at faa sendt informationerne til fil.txt via en cmd prompt
Avatar billede totenslager Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:50 #2
Det virker - impornerende at du kan huske dine gamle dos koder

Tak for dit svar hcm
Avatar billede totenslager Nybegynder
21. oktober 2005 - 08:52 #3
Point til dig
Lukker og slukker
Totenslager
Avatar billede hcm Nybegynder
21. oktober 2005 - 09:00 #4
Takker. Glad for at kunne hjaelpe. Det er de underligste ting man kan huske :-)