Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2005 - 22:26 Der er 10 kommentarer

USB Virker ikke?

Hej.

Jeg har den seneste tid oplevet at mit usb slet ikke virker overhoved. dette har stået på i ca. 2 måneder.
Idag sys jeg så at jeg ville lave det ved at geninstallere min comp. (Troede det var nogle drivere der var forkerte jeg havde installeret til det) Men nu som helt ny installere, med intet andet installeret virker de stadig ikke. Windows ser at der er usb i computeren, men når jeg sætter noget til, eksempelvis webcam eller mp3 afspiller, finder den simpelthen ikke min hardware. Nogen der ved hvad der kan være galt ? (P.s. usb virker i debian linux, har jeg prøvet)

Med venlig hilsen

bMan
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2005 - 22:30 #1
P.S. Har også prøvet at resette bios. Både direkte på bundkort og inde i selve bios.
Avatar billede hldc Nybegynder
21. oktober 2005 - 22:45 #2
Avatar billede off-line Nybegynder
21. oktober 2005 - 22:49 #3
Gå ind i diskhåndtering og fjern USB driverne der og genstart. Så finder windows
drivnerne igen.
Avatar billede bullefardk Nybegynder
21. oktober 2005 - 23:39 #4
hldc, det er installeret. havde jeg os installeret før. (har os prøvet en windows hvor der ik er sp2.

gotfred, har jeg os prøvet. hjælper ikke.
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. oktober 2005 - 00:02 #5
Du skal ikke ind i diskhåndtering, men ind i enhedshåndtering, og fjerne dem der, og efter en ganstart, så vil XP genfinde dem igen, men som også allerede nævnt, så skal du have SP2 på maskinen.
Avatar billede dragonknight Juniormester
22. oktober 2005 - 00:03 #6
Er USB portene på bundkort, eller er det et indstikskort ? ?
Avatar billede bullefardk Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:05 #7
det er på bundkortet.
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:07 #8
dragonknigth - Ja du har selvfølgelig ret, det var en skrivefejl, jeg mente diskh.
Avatar billede off-line Nybegynder
22. oktober 2005 - 00:08 #9
Undskyld, nu bliver jeg ved - enhedshåndtering!
Avatar billede dragonknight Juniormester
23. oktober 2005 - 18:47 #10
Hvadså', har du prøvet at fjerne dine USB porte, og lade den genfinde dem igen ? ? ? ?