Avatar billede sqren Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:25 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Web hosting udbydere

Hej,

Jeg har iøjeblikket en hjemmeside på b-one og nu vil jeg gerne skifte. Jeg har i længere tid været MEGET utilfreds med deres måde at håndtere kunder på, og den eneste grund for mig at blive, var deres billige priser.
Nu ser jeg dog at udbydere som Cliche, Tablix Systems, Zimnet og sikker også mange andre, tilbyder hosting til svarende billige priser.

I den tid jeg var hos b-one, hørte jeg mange kommentare om at prisen følger kvaliteten, eller omvendt ;)
Jeg har dog været fint tilfreds med selve b-one hosting produktet. Det var i mine øjne en fin oppetid og hurtig forbindelse.

Nu er jeg dog bekymret for hvilken udbyder jeg skal vælge. Har I nogle I synes var specielt gode?
Husk på, det jeg søger er noget lavpris hosting svarende til b-one, eller billigere, og som også er af god kvalitet.
Det skal have php, mysql (gerne 2 databaser) og ftp.

På forhånd tak for jeres foreslag!
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:29 #1
1go.dk er RIGTIG gode...

jeg har haft dem i et stykke tid og jeg har aldrig haft nogle problemer med dem !
Det understøtter php og mysql og ftp !

www.1go.dk
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:32 #2
web10 er også gode

har haft lidt og kun LIDT problemer med at logge ind på ftp i starten med det fik de hurtigt ordnet !
deres linux hotel understøtter ftp mysql og php

www.web10.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:35 #3
jeg vil anbefale www.unoeuro.dk som jeg aldrig har hørt noget bøvl med
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:36 #4
jeg har også før haft b-one og gæt selv hvorfor jeg ikke har det mere :-)
Avatar billede Slettet bruger
22. oktober 2005 - 21:36 #5
Helt klart: fairweb.dk
Avatar billede triple-x Nybegynder
22. oktober 2005 - 21:37 #6
en god ting er når man vælger udbyder at bruge google groups og søge på navnet
Avatar billede Aliriza Nybegynder
25. oktober 2005 - 02:43 #7
Jeg har i flere år brugt www.concor.dk og www.scannet.dk.
Scannet er måske lidt dyrere, men begge giver en rigtig god service med en fin og hurtig support både på mail og telefon.
Avatar billede sqren Nybegynder
27. oktober 2005 - 15:48 #8
Mange tak form alle svarene! Nu har jeg noget at vælge imellem.