Avatar billede mr-mycom Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:39 Der er 5 kommentarer

Hvor lang tid tager det at lære PHP

Ja, jeg ved godt det ikke er noget spørgsmål man lige svare på. Men jeg vil høre hvor lang tid det tager for mig, at lære Php/MySQL ordentligt. Jeg har HTML på rygraden, og har i et stykke tid arbejdet med scripts jeg har downloadet og tilpasset i php. Nu kunne jeg så godt tænke mig at komme igang, men har ikke mega meget tid om dagen, så hvor lang tid tager det at lære php, så man feks. kan opbygge et administrationssystem til en hjemmeside, eller en webshop :)?
Avatar billede leif Seniormester
23. oktober 2005 - 13:42 #1
Det er jo anpå mange ting blandt andet hvor hurtig er du til at lære og forstå kodningen.
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:43 #2
Føler selv jeg har rimelig fat på det.. Er god til engelsk og matematik hvis det har nogen rolle :D
Avatar billede seri0sma Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:46 #3
et halvt år kan du sagtens lære det på, men hvis du skal være virkelig god kræver det også erfaring. men nogle måneder så kan du det meste,
Avatar billede mr-mycom Nybegynder
23. oktober 2005 - 13:47 #4
Okay, og det meste er sådan noget som, at kode login til hjemmeside, og nyhedssystem?
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
24. oktober 2005 - 11:32 #5
Jeg vil mene at bruger du et par timer om dagen på at læse http://www.webcafe.dk/artikler/php/ så vil du inden for 14 dages tid kunne de mest basale ting, men der fra og til at kunne kode et fuldt CMS system, taget noget tid... der er mange ting man skal tænke på når man laver sådan et system.

Det skal nok gå. det har det gjort for os andre så det gør det nok også for dig...

Held og Løkke..