Avatar billede seri0sma Nybegynder
24. oktober 2005 - 18:55 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Søger frivilige Supportere og Skribenter

Your Source Community (www.yoursource.frac.dk) søger supportere og skribenter, opgaver består i at yde support og svare på spørgsmål, og at skrive nyheder og artikler, og tilføje downloads, links, Billeder, osv.

Kan kontaktes på flemminghoyer@hotmail.com
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
24. oktober 2005 - 19:57 #1
er det frivilligt (gratis) arbejde du søger ?
Avatar billede seri0sma Nybegynder
24. oktober 2005 - 21:12 #2
Ja, som navnet på spg kunne antyde..

Det er selvfølelig freelance, så når man har lyst kan man skrive en artikel op, eller tilføje en download.
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. oktober 2005 - 07:24 #3
Skal der skrives artikler om heste eller hvad drejer det sig om? der er store mangler både i måden du søger på samt din hjemmeside.

Det eneste sted jeg kunne antyde hvad det drejede sig om var din opdeling af artikel kategorier, har dog stadig ikke helt fundet ud af det.
Avatar billede ambrass Nybegynder
25. oktober 2005 - 08:27 #4
Du skal nok rette dine udståender og lave et par artikler selv, inden der begynder at komme folk og bruger dit site.
Pænt design, ellers.
Avatar billede seri0sma Nybegynder
25. oktober 2005 - 08:29 #5
Sitet er stadig i udviklings fasen, skal have installeret hele det her PHP Fusion ting med extra moduler, jeg beskriver det tydeligere lidt senere, men alt er muligt, hvis man vil skrive om heste kan man ansøge om at få lavet en ny kategori.
Avatar billede seri0sma Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:15 #6
<b>Supportere</b>
Svare på spørgsmål der bliver stillet, samt tilføje Billeder, Links, Downloads, Film Spil, Osv.

<b>Skribenter</b>
Skrive Artikler og nyheder,  samt tilføje Billeder, Links, Downloads, Film Spil, Osv.
Avatar billede triple-x Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:01 #7
Uden at ødelægge jeres ide bør i vælge at fokusere på et enkelt område, i har ingen mulighed for at ramme ALLE.

Et god ordsprog lyder, forsøger man at ramme alle rammer man ingenting.

Så vælg et lille niche område ud og koncentrer jer om det og få skrevet nogle gode artikler til det område istedet for både at skribe om heste og computere og hvad i nu ellers vil.
Avatar billede seri0sma Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:25 #8
Tror jeg vil følge dit råd angående det.
Avatar billede seri0sma Nybegynder
26. oktober 2005 - 09:19 #9
...
Avatar billede ambrass Nybegynder
26. oktober 2005 - 10:05 #10
Det ville nok også hjælpe hvis ikke site var lukket...
Avatar billede seri0sma Nybegynder
26. oktober 2005 - 11:10 #11
Vi har tekniske problemer, vi er oppe ved 03.00 tiden. Grundet nogle inficerede .jar filer der skabte problemer