Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2005 - 21:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Lille hjemmeside / kontant

lille hjemmeside / kontant ( IGEN )

Skal bruge en person til lidt kodning. Siden er sådan set klar, siden skal kunne opdaterer med nye billeder + tekst
Pris / Løn ca. 500 kr +
http://lsass.dk/cc/

Siden er som linket.. Skal ikke kunne andet en at vise lidt billeder og tekst.
1 stk. index side
6-8 stk. under sider hvor 1 har 10 under sider med brands.

Kan du klare denne lille side.?
Siden skal kunne opdateres via af et cms system eller noget andet smart.
Siden skal se sådan ud http://lsass.dk/cc/.

Hvor hurtigt kan du klare opgaven?
Avatar billede peturkirke Novice
24. oktober 2005 - 22:13 #1
er det asp ? asp.net ? php ? webhotel ?
Avatar billede websam Nybegynder
24. oktober 2005 - 22:13 #2
Jamen så prøver jeg da igen, Jeg har moduler der kan håndtere de ting du skal bruge som vil være :

Login modul
Side modul
Medie modul

Disse er programeret i asp.net og kan tilkobles en MsSql/Access database. Hvis du er interesseret i at høre mere til det kan du sende mig en mail på martin(a)newage.dk

/Websam
Avatar billede japping Nybegynder
24. oktober 2005 - 22:25 #3
Det kan vi hurtigt klare i løbet af 1-2 dage. Kig ind på www.megetlet.dk og lad os finde en fornuftig løsning til dig.

Er du interesseret udfylder du bare formularen på siden så vi kan kontakte dig.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2005 - 22:35 #4
Blot lige skrive i tillæg at der ikke er de store penge i det.
Pris / Løn ca. 500 kr +
Avatar billede jazzperson Nybegynder
24. oktober 2005 - 22:39 #5
Hej! Jeg kan levere hvad du ønsker, men skal siden være opbygget med CMS, er vi min. oppe omkring de 1500(+/-).-.. Jeg kan kontaktes på molntuss@gmail.com ..:)
Avatar billede japping Nybegynder
24. oktober 2005 - 22:48 #6
Vi kan nok finde en fornuftig løsning.
Avatar billede Slettet bruger
24. oktober 2005 - 22:56 #7
Tak for tilbuden..

Venter lige til i morgen middag, så lidt flere får mugligheden får at være med..
Men skriv gerne konkrat tilbud til lausass (a) gmail.com

Pengene er Økologisk
Loaut og desig er klar.
Avatar billede seri0sma Nybegynder
25. oktober 2005 - 13:17 #8
Hvor mange sider skal man kunne ænder i når man er logget ind?
Avatar billede Slettet bruger
25. oktober 2005 - 14:06 #9
tekst + billeder på alle sider
Avatar billede japping Nybegynder
27. oktober 2005 - 13:08 #10
INFO:
Jeg kan fortælle at jeg har fået opgaven - bare så andre ikke spilder tiden med dette spørgsmål.
Avatar billede Slettet bruger
27. oktober 2005 - 14:01 #11
Yes yes--
Japping fik opgaven.

Men takker lige for alle tilbudene..

Lausass