Avatar billede seri0sma Nybegynder
25. oktober 2005 - 09:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Søger frivilige Supportere og Skribenter

www.yoursource.frac.dk skal bruge nogle frivilige skribenter Supervisors, og supportere.

Skribent> Skrive artikler og nyheder når der er tid og lyst
Supportere> Logge ind jævnligt og svare på spørgsmål fra brugere
Supervisors> Slette spam, samt tjekke forum for forbudt indhold og melde om evt. overtrædelser af betingelser og regler.

Alle> Tilføje Links, Downloads, Spil&film, osv.

Kan kontaktes via denne tråd eller på flemminghoyer@hotmail.com
Avatar billede visualdeveloper Nybegynder
25. oktober 2005 - 15:45 #1
det kunne jeg da godt tænke mig, jeg har sendt dig en mail !
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. oktober 2005 - 01:24 #2
indlæget er anmeldt..

Du får 200 point for ingenting?
Avatar billede seri0sma Nybegynder
30. oktober 2005 - 10:30 #3
Efter at have modtaget Visualdevelopers EMAIL, blev han ADMIN på Yoursource, han er ansat og svaret kunne ikke have været mere korrekt.
han har allerede skrevet artikler og links på siden

Desuden kan jeg give points til hvem jeg vil
Avatar billede triple-x Nybegynder
30. oktober 2005 - 10:35 #4
"Desuden kan jeg give points til hvem jeg vil"

Nej det kan du netop ikke, og det ville du vide hvis du havde taget dig tiden til at læse reglerne her på eksperten inden du oprettede dig som bruger.

Løsningen skal være tilgængelig på eksperten før der må tildeles point, og det eneste han skrev var at han havde sendt en mail. Det får vi andre intet ud af.

Jeg gider som sådan slet ikke tage diskutionen med dig, for indlæget er anmeldt til coadmins, og så må de overtage når de kommer forbi.