Avatar billede michaelben Nybegynder
26. oktober 2005 - 00:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Windows Genuine advantage valideringsprogram i stykker.

Jeg har et mærkeligt problem. Har lige installeret xp og sp2 på min nye computer. Den ville så ikke hente og installere windows update validerings program. Heller ikke andre active x eller exefiler i det hele taget. Så
fandt jeg løsningen. Med mit bundkort fulgte en firewall, som fuckede alle downloads af active x og exe filer up, selv om den var deaktiveret. Nu har jeg fjernet den.
Nu virker det, og jegkan downloade og installere det jeg ønsker på nær een ting og det er windows update validerings programmet. Det vil den stadig ikke
og jeg formoder at det er fordi den har korrumperet tilføjelsesprogrammet Windows Genuine Advantage.
Er der en måde man gøre det om, så man kan få valideret sin xp...og den er helt lovlig og aktiveret i øvrigt.
Som de er nu kan jeg kun hente opdateringer ved at deaktivere wga i Administrer Tilføjelsesprogrammer..og det er jo ikke meningen. Det hul bliver vel snart lukket.

mvh Michael
Avatar billede gratis Nybegynder
26. oktober 2005 - 01:28 #1
Et forslag:
|Internetindstillinger|Generelt|Midlertidige Internetfiler|---> Indstillinger--->Vis Objekter , der ka du fjerne validerings filen og så prøve igen ?
Avatar billede michaelben Nybegynder
26. oktober 2005 - 10:26 #2
Aha... godt forslag. Desværre findes det ikke på listen Vis Objekter, selvom det er aktiveret i funktioner>administrer tilføjelses programmer. Mærkeligt..men det viser måske netop at der noget galt med det.
Hvordan kan jeg så fjerne det?
Kan jeg simpelthen søge på det og slette det?..Det vil jeg lige prøve.
Avatar billede michaelben Nybegynder
26. oktober 2005 - 11:11 #3
hmm.. kunne jeg ikke. Den ville ikke finde den.
Avatar billede gratis Nybegynder
26. oktober 2005 - 13:08 #4
kig i Tjenester om tjenesten "Tjenesten Background Intelligent Transfer" er startet, hvis ikke så start/genstart den og prøv at opdatere igen.Tjek osse at klokken på din pc er korrekt.
Her er et par sites med mulige løsninger:
http://help.lockergnome.com/lofiversion/index.php/t37256.html , kig under brugernavnet "Warren" næsten nederst på siden.

http://help.lockergnome.com/index.php?showtopic=37477& , kig under brugernavnet "goretsky" ca midt på siden.
Avatar billede michaelben Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:25 #5
Gratis: Fantastisk!! goretsky forslaget løste problemet fuldstændigt!!

Skrv et svar og der kommer points.

(beklager jeg ikke kunne afprøve det før nu... har haft computeren skilt ad)
Avatar billede gratis Nybegynder
31. oktober 2005 - 20:28 #6
Sådan :) herligt det ku løse problemet, jeg samler ikke på point,så dem snupper du bare selv :)
Avatar billede michaelben Nybegynder
12. november 2005 - 13:57 #7
ok