Avatar billede ppstyle Nybegynder
27. oktober 2005 - 12:43 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Flette adresser fra public folder til word skabelon eller dokumen

Flette adresser fra public folder til word skabelon eller dokument

Er der nogen der ved hvorledes, man fletter adresser fra en public  addressemappe i public folders i SBS 2003 til et word dokument.

Et link, hint eller forklaring er alle noget jeg vil sætte pris på.

Bemærk, at jeg kan allerede gøre det fra en standard inboks-mappe. Så det er fletning fra en public folder, der er udfordringen.

Tak for ulejligheden.

Hilsen Daniel
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2005 - 09:37 #1
Se min kommentar: http://exp.dk/spm/659516
:-)
Avatar billede Slettet bruger
28. oktober 2005 - 09:57 #2
En mere enkel løsning:
Højreklik på mappen, i offentlige mapper, der indeholder dine kontektpersoner. Vælg Føj til foretrukne.

Den bliver nu listet, når du, i Word, vælger: Vælg kontaktpersoner fra Outlook.

:-)
Avatar billede ppstyle Nybegynder
02. november 2005 - 13:49 #3
Hej TPO, det var næsten rigtigt, det du sagde med at flytte en mappen til "foretrukne foldere". Jeg kan nu "vælge" adressebogen fra word ved fletning, men jeg får en fejl.

Sjovt nok kan jeg så kopiere den samme mappe op i hende indboks mappe, hvorefter det virker uden fejl.

Tror du at mappen i foretrukne fejler ved fletning fordi jeg benytter "chached mode" i foretrukne ?

Hilsen Daniel
Avatar billede Slettet bruger
02. november 2005 - 16:29 #4
Prøv dog at slå det fra!
:-)
Avatar billede ppstyle Nybegynder
10. december 2005 - 12:57 #5
Tak for hjælpen TPO. Lidt hen ad vejen havde du ret. Men der var også fnidder mellem word office 2000 og outlook fra 2003 :)

Så problemer flere steder.

God jul derude, Daniel