Avatar billede seri0sma Nybegynder
27. oktober 2005 - 14:10 Der er 3 kommentarer

Your Source vurdering

Your Source - webudviklings community, er lige åbnet på www.yoursource.frac.dk

Er der nogle umiddelbare fejl og mangler, og evt idéer til hvad vi skal lave videre/bedre og hvad der bare skal væk.
Avatar billede leif Seniormester
27. oktober 2005 - 14:22 #1
1. Eget domæne.
2. Virker langsomt når man trykker på et link.

Ellers ser det umiddelbart OK ud
Avatar billede schwarz84 Nybegynder
27. oktober 2005 - 15:12 #2
HTML-koden er ikke i orden:
http://validator.w3.org/check?verbose=1&uri=http%3A//www.yoursource.frac.dk/news.php
Det er vist primært problemer med alt-attributterne.
Avatar billede siggi_ods Nybegynder
10. november 2005 - 08:19 #3
Der mangler noget indhold i 'FAQ!! men det kommer nok senner.
Jeg synes din banner skal være støre og mere klar i det..fonten er måske lidt for lille.
Dato mærket..synes jeg ikke du har brug for at vise time, minut og sekund.. lidt for overflødigt!
hvem printer små nyheder ud? personligt har jeg aldrig gjort det, det fylder ikke så meget den printer ikon.. men er der nogen som vil bruge den?? Har du mulighed for at have månederne i dansk?
Bund framen (bannern) kan være lidt mere anonym.. der er for meget 'luft' i den!
det er som jeg kan sådan se indtil vidre.. hvis det var mig..så ville jeg nok smide lidt mere livlig farver ind.. det bliver lidt trist i længden i det sort/hvid tema..
måske lad brugerne selv bestemme?