Avatar billede mini97ad Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Oprettelse af email

Hej

Er det muligt at oprettte en email på en exchange server uden at oprette en bruger? Denne email skal nemlig bare forwardes.

Ydermere hvordan gør man?
Avatar billede tlaursen Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:27 #1
Den skal oprettes som det der hedder "Mail enablet contact"
Jeg kan ikke lige huske hvor det er du gør det.
Avatar billede mini97ad Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:35 #2
ok kan nu ikke lige finde det.

Jeg havde overvejet at gøre det på denne måde:

Vælge properties på den bruger, der skal modtage mails fra en ekstra adresse.
Klikke på fanebladet e-mailadresse
Klikke på new
Klikke på smtp
tilføje den nye email adresse.

Problemet er at jeg så får at vide at den indtastede email adresse allerede findes i organisationen, hvilket jeg overhovedet ikke kan se nogen steder.
Avatar billede mini97ad Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:36 #3
kan det være fordi domænet har samme navn som det navn jeg vil give emailadressen?
Avatar billede mini97ad Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:45 #4
nu har jeg fundet den email adresse under recipient - mangler stadigvæk at finde ud af hvordan jeg forwarder denne mail
Avatar billede mini97ad Nybegynder
29. oktober 2005 - 20:54 #5
har løst det