Avatar billede michaelben Nybegynder
31. oktober 2005 - 19:29 Der er 5 kommentarer

Microsoft Visual C++ Runtime Library runtime error ?

Når jeg installerer Macromedia Dreamweaver mx 2004 på min nye PC dukker følgende fejlmeddelelse op,når jeg starter programmet:

Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error
C:\Program Files\Macromedia\Dreamweaver 3\Dreamweaver.exe
abnormal program termination

Hvorefter programmet sluttes. På min bærbare har jeg installeret programmet uden problemer.

hvad kan dette skyldes? Hvordan kan det løses?
Avatar billede falster Ekspert
01. november 2005 - 12:28 #1
Avatar billede michaelben Nybegynder
01. november 2005 - 13:22 #2
jo tak, men linket handler om når man gør noget på en bestemt måde ved check in/out fra server til PC.
Mit problem og fejlmeddelelse kommer, når jeg starter Dreamweaver mx 2004. Så læser den programmet ind og i umiddelbart forlængelse her kommer fejlmeddelelsen:
Microsoft Visual C++ Runtime Library
Runtime Error
C:\Program Files\Macromedia\Dreamweaver 4\Dreamweaver.exe
abnormal program termination

Og programmet lukker ned.

(i mit første indlæg står der Dreamweaver 3 i fejlmeddelelsen. Der skuller have stået 4)
Avatar billede falster Ekspert
01. november 2005 - 13:25 #3
Ham her har vist samme problem - uden svar

http://www.techsupportforum.com/computer/topic/45863-1.html

Jeg kan desværre nok ikke hjælpe mere.
Avatar billede michaelben Nybegynder
01. november 2005 - 17:35 #4
æv... det er dæleme irriterende, når man skal bruge skidtet..
Avatar billede falster Ekspert
02. november 2005 - 08:37 #5
Enig.

Jeg tillod mig at "lægge billet ind" fordi jeg har et lignenede problem med Acrobat 7.03, Pro. Den giver samme fejl, når den skal åbnes på en pc (WinXP, Pro, SP 2) af en bruger som ikke har administratorrettigheder, med disse rettigheder virker den OK. Jeg har intet kunne finde på nettet, men "faldt" bl.a. over dem, som jeg nævner ovenfor.