Avatar billede mini97ad Nybegynder
31. oktober 2005 - 20:29 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Autosvar virker ikke

Hej

Når jeg i office 2003 aktiverer out of office assistenten, så modtager andre ikke en out of office reply. Derimod gør mine kollegaer det??? Er det noget jeg kan opsætte på exchange serveren?
Avatar billede mini97ad Nybegynder
31. oktober 2005 - 20:40 #1
med andre mener jeg afsendere med emailadresser, der har et andet domæne
Avatar billede tlaursen Nybegynder
31. oktober 2005 - 22:31 #2
Ja, det kan være at din administrator har sat Exchangeserveren op til ikke at sende "out-of-office-reply"
Avatar billede mini97ad Nybegynder
31. oktober 2005 - 23:41 #3
Det er en ny exchange server, der er sat op på mit arbejde. vi er kun 4 medarbejdere og jeg er blevet administrator uden at vide noget om exchange servere :)

Ved du hvordan jeg opsætter dette. Har søgt i hjælpefunktionen i Server management, men kan ikke rigtig finde noget :(
Avatar billede tlaursen Nybegynder
01. november 2005 - 18:12 #4
Hvilken version af exchange er det?
Avatar billede dla Praktikant
08. november 2005 - 11:43 #5
Vi har haft samme problem her på mit arbejde, jeg løste vha dette:

http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;323665
Avatar billede mini97ad Nybegynder
21. november 2005 - 23:13 #6
Tusind tak for svar og beklager jeg ikke har været på før. Jeg har netop prøvet at gøre som der står på Micr. side, men det hjalp ikke :(
Avatar billede mini97ad Nybegynder
21. november 2005 - 23:18 #7
Hov det virkede faktisk - tusind mange tak for hjælpen :D