Avatar billede pc-dyret Nybegynder
01. november 2005 - 21:10 Der er 14 kommentarer

Fra pc til DVD

Når man har capturet et videobånd til pc, således at der så ligger en mpeg2-fil og en wav-fil, hvorledes får man den til en dvd så den kan afspilles på en dvd-afspiller forbundet til tv? Når jeg vil brænde kommer advarsel om et en fil er over 2GB, har dette noget at sige på en alm dvd-afspiller?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. november 2005 - 21:21 #1
--- når du nu får fulgt ordentligt op på dine tidl. spørgsmål:

http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=pc-dyret&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp - pt 4 åbne/uafsluttede ud af 4 ???

så ska' jeg nok fortælle dig pointen...

Vejledning -> http://expfaq.1go.dk/?id=3#behandling_af_svar
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
01. november 2005 - 21:36 #2
jamen det være sig gjort
Avatar billede majsmarken Nybegynder
01. november 2005 - 22:06 #3
Hmmm...

Jeg kunne forestille mig at du ruller med FAT32 på HD'en. Der er nemlig en 2Gb grænse for enkelt FIL størrelse...
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
01. november 2005 - 22:08 #4
ALLE diske NTFS
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
01. november 2005 - 22:09 #5
og skal de to filer bare brændes over på skiven som de er uden andet?
Avatar billede gratis Nybegynder
02. november 2005 - 01:20 #6
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
02. november 2005 - 06:00 #7
jeg kan efterfølgende GODT finde ud af at konvertere Mpegfilen til dvdbrug MEN wav-filen rører konverteringsprg IKKE, så jeg ender op med en dvd-klar fil UDEN lyd?????????????????
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
02. november 2005 - 06:21 #8
HELT ned til basic for min skyld; Min videoconverter laver en mpeg2fil med billederne, OG en wavefil med lyden. Jeg skal have det ned på en dvd til tv-brug MED lyd. HVORDAN gør jeg efter at videoen er kørt ind i min pc????????
Avatar billede majsmarken Nybegynder
02. november 2005 - 06:56 #9
Lige en hurtig: http://www.piratgruppen.org/rubrique.php3?id_rubrique=2#Film ???

Hvilket DVD brænder program bruger du ?
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
02. november 2005 - 06:58 #10
Nero 6, men jeg er ikke vildt godt inde i det med filkonverteringer
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
02. november 2005 - 07:02 #11
kører lige ind på job, og checker din link når jeg lander der ;-)
Avatar billede mjallo Nybegynder
02. november 2005 - 11:20 #12
brug et program som Ulead movie factory eller adobe Encore til at lave vob filer så køre det på almindelige dvd afspillere.
husk at strokturen på en DVD ser således ud : Video_ts  Audio_ts
Audiomappen er tom, men skiven virker ikke hvis den ikke er der.

lær meget mere om disse ting på www.davk.dk
Avatar billede pc-dyret Nybegynder
02. november 2005 - 11:24 #13
Ryger wave-lydfilen så også med over på skiven?????
Avatar billede majsmarken Nybegynder
07. november 2005 - 14:40 #14
(Hvad endte denne tråd med?)