Avatar billede p_innin Nybegynder
04. november 2005 - 19:10 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

kan man selv filme med iPod?

Jeg er igang med at overbevise mig selv om at jeg sk købe iPod med 30 GB .. men, vil lige høre om nogen ved om man kan filme sekvenser selv, eller om iPod'en kun understøtter at afspille videofiler? ligesom mp3-filer.
Avatar billede boxer Nybegynder
04. november 2005 - 19:36 #1
Den kan IKKE filme, men den kan afspille dem.
Avatar billede p_innin Nybegynder
04. november 2005 - 19:37 #2
okay, tak for oplysningen. ærgeligt. så tror jeg nu bare d blir nano jeg tar
Avatar billede coversdk Nybegynder
04. november 2005 - 19:48 #3
jeg har høret og læst at den ikke holder ret godt (Nano)
men den er fed :D
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. november 2005 - 19:57 #4
jeg tror at batterilevetiden er meget skeptisk på en nano og man kan IKKE skifte batteri.
Men den er vildt fed ja ;D
-undskyld jeg spørger, men hvorfor troede du at man kan filme med en ipod ? der er jo ik kamera ?
Avatar billede p_innin Nybegynder
04. november 2005 - 20:01 #5
jeg er ikke så stærk på det tekniske område, og så håbede jeg vel bare lidt;)

.. kan man så skifte batteri på en almindelig iPod?? kan det svare sig at købe en til 2500? en almindelig iPod?
Avatar billede p_innin Nybegynder
04. november 2005 - 20:03 #6
.. og håber I får de point I sk ha, for har vidst ikke fået accepteret alle svar.. (dog heller ikke afvist)..
Avatar billede coversdk Nybegynder
04. november 2005 - 20:07 #7
men kan heller ikke skifte på en alm. iPod... det skal appel teknikker gør...

og man kan ikke skifte batteri på nogen af iPodene overhovedt :(
Avatar billede p_innin Nybegynder
04. november 2005 - 20:10 #8
okay, hvor lang tid holder et batteri så? kan du sige noget om d bedst k svare sig at købe nano frem for fx iPod mini, eller den nye iPod? levetiden..

sender man så iPod'en hen t en adresse, de fixer den, og den bliver sendt tilbage? ved du hvad d koster?
Avatar billede coversdk Nybegynder
04. november 2005 - 20:13 #9
Jeg mener  alm. iPod og mini kan holde til 2000-3000 med fuld batteri tid effter det falder den... så den måske kun kan holde 3 timer....
Avatar billede p_innin Nybegynder
04. november 2005 - 20:15 #10
okay. tak for infoen.. jeg er ikke helt overbevist om hvilken jeg sk ta, men men.. ;)
Avatar billede coversdk Nybegynder
04. november 2005 - 20:17 #11
jeg havde taget en mini... for den alm. er en kæmpe klods :D at rende rundt med :D:D
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. november 2005 - 20:18 #12
jaeh det er noget med at man sender sin ipod afsted, somewhere, og så fixer de den ;D
men jeg har et eller andet der siger mig at ipod ikke er så godt ;D
kig fx den her test: http://www.sahara.co.za/%5CAssets%5CReviews%5CMP3.com%20Creative%20Zen%20Micro%20Vs%20Mini%20IPOD%2028%20January%202005.htm

jeg ville vælge en creative zen micro af følgende grunde:
- flere farver at vælge imellem
- udtageligt batteri
- 1 gb mere plads end org. ipod mini
- fm radio
- den er mindre
Avatar billede egr_sli Nybegynder
04. november 2005 - 20:19 #13
+ at alle har en apple ipod mini INC en farmor og oldemor ;D