Avatar billede agg-zeus Nybegynder
10. november 2005 - 13:43 Der er 3 kommentarer og
2 løsninger

Inno3D GeForce 6800 GT vs. Sapphire RADEON X800 XL

Hvilket af de to grafikkort er at foretrække. Det skal være til spil.

Inno3D GeForce 6800 GT: http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=146389

Sapphire RADEON X800 XL : http://edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=140446
Avatar billede pixar13 Nybegynder
10. november 2005 - 14:41 #1
Hmm.. Jeg ville nok væge GeForce.. Men det er nok mest pga. min ekstreme nærighed :D
Avatar billede agg-zeus Nybegynder
10. november 2005 - 16:59 #2
men nu er det jo sådan at de koster det samme... så kan jo ikke have noget med valget at gøre... Det er forskel i ydeevne jeg er interesseret i at vide noget om...
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
10. november 2005 - 20:14 #3
Kan du sig elidt om hvad for nogen spil du vil spille altså sådan nogen som F.E.A.R eller nogen lidt ældre som Half-Life 2 altså der er jo stor forskel på de to spil og hva de kræver så kan du sige om du vil spille de ALLLER NYESTE som lige er kommet på markedet, eller vil du have nogen af de lidt ældre som Doom 3 og Half-life 2?
Avatar billede llslipknotll Nybegynder
10. november 2005 - 20:26 #4
Men altså hvis jeg skulle vælge have valget været ATI...
Fordi har set en masse Teste hvopr ATI vinder flest over Geforce så mit råd er ATI
Avatar billede pixar13 Nybegynder
15. november 2005 - 13:28 #5
Lukketid..? Ikke at jeg nødvendigvis skal have point'ne.. Men det ville de to andre måske være glade for? :)