Avatar billede tif12345 Nybegynder
13. november 2005 - 21:21 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

tomme cd æsker - hvor kan jeg købe sådanne?

Jeg kiggede lidt rundt på EDBpriser.dk, men lidt uden held.

Er interesseret i at købe nogle sorte tomme cd æsker, præcis som dem man får DVD film i nu til dags.

Var i Bilka her forleden og der kunne jeg få 5 for 49 - hvilket jeg synes virkede som meget. Det må da kunne findes billigere på nettet et sted. Forslag?
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 21:25 #1
Du kan købe nogle brugte af mig for en 3-4 kr.
Avatar billede doggy82 Praktikant
13. november 2005 - 21:27 #2
http://billigmedien.de/ under DVD-tilbehør :)
Avatar billede l-lindberg Nybegynder
13. november 2005 - 21:36 #3
okay til de priser kan jeg ike anbefale dig at købe hos mig
Avatar billede tif12345 Nybegynder
13. november 2005 - 21:40 #4
Den der hedder "DVD-Kassetter 14mm til 1DVD" hos http://billigmedien.de/ - af billedet, synes jeg ikke det fremgår som at man kan åbne og lukke dvd kassetten? Jeg skulle også meget gerne kunne printe et cover ud og smide det i, kan det lade sig gøre med det hos billigmedien?
Avatar billede screem_brille Novice
13. november 2005 - 21:52 #5
hvor mange skal du bruge ? og skal det være til en eller 2 skriver ?
Avatar billede tif12345 Nybegynder
13. november 2005 - 21:58 #6
Well min ide var at bestille en 25-50 stk til 1 skive - og hvis det fandtes så ville jeg ha fat i 1 kassette med plads til hver af følgende; 2 skiver, 3 skiver, 4 skiver, 5 skiver - men kan se at de tilbud der er at finde på nettet til en kassete med plads til eksempelvis 2,3,4 skiver, der skal man bestille mange hjem ad gangen.
Avatar billede tif12345 Nybegynder
13. november 2005 - 21:59 #7
men de tilbud der er på 1 skives kassetter på nettet virker meget fornuftige - så dem kan jeg helt klart bruge .. Blev bare lige i tvivl om det nu var den 1 skives kassette jeg skulle på billigmedien.de - det er nemlig svært at tyde af billedet.
Avatar billede dorky Nybegynder
13. november 2005 - 23:38 #8
Avatar billede edvardj Novice
14. november 2005 - 09:14 #9
jeg bruger denne http://www.wesellcd.com/shop/default.asp?SetLng=1    vælg CD/DVD CASES ude i venstre side
Avatar billede edvardj Novice
14. november 2005 - 09:15 #10
ville dog lige sige at dem har jeg aldrig haft problemer med og de levere hurtigt
Avatar billede tif12345 Nybegynder
07. december 2005 - 12:09 #11
jeg endte med at få bestilt nogen hos http://billigmedien.de/ - hvilket har været helt perfekt ... mange tak for forslagene :)