Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
14. november 2005 - 22:56 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

export af jpeg fra flashplayer

Hej experter.
Jeg har lavet et lille flash program der giver brugeren mulighed for at tegne i flash. Nu vil jeg give brugeren mulighed for at sende sin kreation til en vens email. Jeg skal derfor "konvertere"/"eksportere flash's "canvas" (alt hvad brugeren har tegnet) til et jpeg.
Hvordan kan dette lade sig gøre?
Avatar billede c_k Nybegynder
15. november 2005 - 20:43 #1
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
17. november 2005 - 23:05 #2
ja. Jeg lavede også en søgning i google og fandt frem til det link. Men den metode stinker. Den er langsom og gengiver pixelsne forkert.
Avatar billede pjarnfelt Nybegynder
31. januar 2006 - 18:37 #3
Det man kan gøre er at "optage" det brugeren tegner, ved hjælp af mouse events. Og når brugeren klikker submit, få php til at "tegne efter" med de funktioner der findes i GD library.
Men denne metode er heller ikke perfekt, da jo længere tid brugeren tegner desto større bliver den information der bliver optaget.