Avatar billede InboundCPH Novice
15. november 2005 - 11:54 Der er 1 kommentar

Flash - multimedie opgave

Vi søger en Flash animator med godt styr på det grafisk, kan lave storyboard og har indsigt i det marketing mæssige.

Dette projekt skal vi have lavet et 45 sek flash animation indeholdende bruger udtalelser omkring et produkt (video optagelse) samtidig med produktet vises.

Der skal være en god disposition i filmen.

Filmen skal køre i loop til en messe og formålet er et tiltrække kunder til vores stand.

Du vil arbejde i tæt samarbejde med vores Marketing team det vil sige arbejdet vil foregå i Birkerød.

Løsningen skal være færdig den 12/01 2005

Kontakt mig på:

ir@itf.as
Avatar billede jokkejensen Novice
15. november 2005 - 12:04 #1
www.sharksforum.dk er fint til sådanne opgaver...

Men få dog løsningen i film så I slipper for at køre løsningen igennem sorensons codec...