Avatar billede larslind Nybegynder
17. november 2005 - 11:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

golive layout-begyndelse

hejsa

jeg laver en webside i golive.
Når jeg begynder på side ville jeg bruge layoutgrid....men når jeg så indsætter div. billed- og tekstbokse ændre størelsen på griddet sig.....pisseirriterende.....er der nogen måde at låse griddet fast...evt.
Eller er der en anden måde at lave siden på (lettere)....

har prøvet med floting box....men den forandre sig ift grid...?

håber....

mvh
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
17. november 2005 - 19:41 #1
Nu er jeg ikke selv på CS... men du skulle have 2 layout grids (en table og en CSS) hvilken bruger du ???
Er du i layoutveiw eller preview ??

"er der en anden måde at lave siden på"
Sværdt at sige når man ikke ved hvad du vil ;-)
Et link hjælper.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
17. november 2005 - 19:50 #2
http://goliveessentials.com/ vil du kunne finde meget nytigt viden og toturial
bla er der 2 video toturials af Lynn Grillo som også omhandle det nye CSS grid i CS2 ( http://goliveessentials.com/learning_center/video/video_demos.php ) og en masse ande god viden, samt link til andre GL sider
Avatar billede larslind Nybegynder
22. november 2005 - 12:42 #3
ok tak

smid et svar til point

mvh
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
23. november 2005 - 11:49 #4
:-) Held og lykke med det :-)
Avatar billede larslind Nybegynder
24. november 2005 - 18:22 #5
tak da...