Avatar billede gitscho Nybegynder
20. november 2005 - 11:59 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

hjælp til at tage snapshots!

Hey.
Jeg skal bruge hjælp til at tage snapshots af hjemmesider og chats som dokumentation i en opgave jeg er ved at skrive. Hvordan gør jeg?
Avatar billede udvikler Nybegynder
20. november 2005 - 12:03 #1
Tryk på knappen Prt Sc ved siden af F12 eller der omkring (alt efter hvilken computer du har)
Avatar billede udvikler Nybegynder
20. november 2005 - 12:04 #2
og så skal du selvfølgelig bare gå ind i paint eller et andet redigerings program og trykke Ctrl+V for at se snapshot'et :)
Avatar billede gitscho Nybegynder
20. november 2005 - 12:09 #3
tak skal du have :) Det er jo til at finde ud af
Avatar billede gitscho Nybegynder
20. november 2005 - 12:10 #4
hvordan giver jeg points?
Avatar billede gitscho Nybegynder
20. november 2005 - 12:10 #5
yes... det var jo også lige til
Avatar billede udvikler Nybegynder
20. november 2005 - 12:12 #6
Hehe, hvordan kan du have problemer med det når jeg kan se at du allerede har givet point i to spørgsmål ? :)

link: http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=gitscho&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on
Avatar billede gitscho Nybegynder
20. november 2005 - 12:20 #7
jo ser du jeg er nok bare lidt rusten :) det er efterhånden længe siden jeg sidst brugte eksperten. Kom lige i tanke om, at jeg kunne finde hjælp her.
Avatar billede udvikler Nybegynder
20. november 2005 - 12:23 #8
Det er så iorden, undrede mig bare, så var nød til at spørge :)
Avatar billede majsmarken Nybegynder
20. november 2005 - 16:03 #9
Kan også anbefale denne FREE util:
http://www.gadwin.com/printscreen/

MEGET smarterer - læs om den - og prøv den !!!