Avatar billede nick038 Nybegynder
20. november 2005 - 12:59 Der er 8 kommentarer og
2 løsninger

WindowsXP vil ikke starte

Hej
Når XP starter op på min bærbare, hænger den i det lysblå skærm, hvor den skriver WindowsXP startes.Jeg tror den har fået en virus eller Trojan et eller andet(det er nemlig lykkedes mig en eneste gang at starte den rigtgt op og da åbnede der automatisk en masse explorer vinduer med online poker spil) , men hvad gør jeg for at finde ud af hvorfor den hænger der, kan nu kun starte den op i fejlsikret tilstand
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2005 - 13:01 #1
Avatar billede nick038 Nybegynder
20. november 2005 - 13:14 #2
Og hvordan gør man lige det
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2005 - 13:16 #3
Accepterer de svar der er kommet, eller beder folk om at smide et svar.
Har du ikke fået en løsning, lukker du ved at acceptere dit eget svar samt angiver hvad løsningen var - hvis pronblemet blev løst...½
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2005 - 13:17 #4
ps. du skal ikke svare selv, da det nogen gange kan ende med at man uforvarende kommer til at lukke spørsmålet :)
Avatar billede hcma Novice
20. november 2005 - 13:21 #5
et svar = mulig løsning  (og hvis løsningsforslaget er forkert, afviser man det)
Avatar billede nick038 Nybegynder
20. november 2005 - 13:35 #6
Der er ingen ACCEPTER knap ved 3 af mine spørgsmål
Avatar billede hcma Novice
20. november 2005 - 13:47 #7
hvis der er brugbare løsningsforslag, beder du den eller dem der har bidraget om at lægge et svar, som du så efterfølgende kan acceptere.
Avatar billede hcma Novice
20. november 2005 - 13:48 #8
har du læst denne side om Eksperten.dk?
http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. november 2005 - 16:33 #9
"Der er ingen ACCEPTER knap ved 3 af mine spørgsmål" = "eller beder folk om at smide et svar"
Avatar billede nick038 Nybegynder
21. februar 2006 - 20:49 #10
Er lukket, har selv fundet en virus på computeren