Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 17:49 Der er 30 kommentarer og
1 løsning

idéen med Millionerne.

Der er absolut ingen grund til længere at tro man kan spinde guld på en lynkarriere i IT-branchen. Det giver jo så muligheden for andre.

Fra DR tekst TV.

Microsoft-milliardæren Bill Gates er
ikke længere verdens rigeste mand.

Ifølge en årlig liste over verdens
rigeste mænd i The Sunday Times er Bill
Gates blevet overhalet af Sam Robson
Walton, der ejer den amerikanske
supermarkedkæde Wal-Mart.

Bill Gates formue var i år 2000 opgjort
til ca. 636 mia. kr. Den er nu på grund
af faldet i de højteknologiske aktier
styrtdykket til ca. 450 mia. kroner.

Sam Robson Walton skulle være god for
et beløb på omkring 543 mia. kroner.
Han startede med en enkelt butik i
Rogers i Arkansas i 1962.

-->

Så heraf kan vi så lære at at det altså er bedre at satse på bleer og kosttilskud.

/Nikolaj
Avatar billede jensgram Nybegynder
22. april 2001 - 17:53 #1
jæs
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 17:53 #2
Kun 636 milliarder!? Det er sgu da ikke vard at stå op om morgnen hvis det er alt hvad man tjener! Følger rådet, er begyndt at bygge en e-shop hvor man kan købe bleer over nettet.
Avatar billede ezzuk Nybegynder
22. april 2001 - 17:57 #3
tænk> hvis alle verdens milliardærer/multi millionærer bare donerede en enkelt \"lille\" million kr. væk til et godt formål. f.eks. kræftens bekæmpelse, så ville der satme være MANGE penge til kæmpe forskning...
Avatar billede well_r Nybegynder
22. april 2001 - 18:05 #4
Hvis man tog 1/100 del af bill gates årlige ..ehm.indtjening..SÅ ville der være mange penge! :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 18:07 #5
Bill Gates afsatte faktisk 100 Millioner$ (mener jeg det var) til ulandsprojekter. Om det så ændrer på om vi kan lide ham eller ej - Nja, næppe.
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 18:14 #6
Prøv at forestille jer det...  bare ÈN milliard, umuligt, uopnåeligt, stræbende, forsøgende.... kunne købe faktisk hvad man ville.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 18:18 #7
Tommyf - du kan altså næppe købe Wal-Mart *gg*
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 18:22 #8
Gad da hellere ikke have Wal-Mart!

Ville købe:
Ferrai (ink. 10klips-kort-fartbøde-ting)

En 3GHZ computer hvor resten af komponenterne i kvantitet og kvalitet svarede til processeren.

... ved sgu egentlig ikke hvad jeg så skulle købe, men ville nok finde på noget.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 18:24 #9
Ville sgu da holde en fest for alle vennerne på det dyreste diskodaske i danmark? ...*Gg*
Avatar billede xzxzx Nybegynder
22. april 2001 - 18:25 #10
Eller Microsoft...
Avatar billede thoeger_poertner Nybegynder
22. april 2001 - 18:26 #11
tommyf>> Et luxus hus/slot og en masse tjenere..
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 18:27 #12
Måske ansætter en designer & programmør & søgemaskine-expert & tysk-tolk & engelsk-tolk & nordsk/svensk-tolk til 123ferie *gg*.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 18:27 #13
Nøj, der bliver virkelig drømt store tanker på www.eksperten.dk i dag. *ss* Personligt ville jeg købe Liverpool Football Club og sejre i dekaderne fremover. *ggg*
Avatar billede liquid Nybegynder
22. april 2001 - 18:29 #14
`jeg vil købe mig en klase bananer
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 18:30 #15
Man kuinne købe www.eksperten.dk :o)
*hehe* hvordan kom han pludselig på 1. pladsen.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2001 - 18:46 #16
Skal der ikke lidt mere til, tommyf, hvis man også skal
være der med god samvittighed :)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 18:49 #17
ha ha... Tommyf. Du havde ikke regne med at Erik sådan vogtede over dig.
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
22. april 2001 - 18:55 #18
lukker lige
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 18:55 #19
Det var da pokkers, har du fulgt med hele tiden, eller dukker du bare altid op når man nævner dig? Synes aldrig man kan nævne dig eller 1. pladsen uden at du læser det.
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2001 - 18:58 #20
Kender du ikke det der med at man får en mail fra eksperten når ens navn
bliver nævnt i et spørgsmål?
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 19:00 #21
Det at jeg sidder og ser BigBrother hjælper ikke ligefrem.

Kender ikke den funktion... ku´nne nu være meget sjovt hvis man kunne få tilsendt en mail når nogle ord man havde angivet dukkede op... det ville nok kræve lidt ekstra server-power.

\"Just because I\'m paranoid doesn\'t mean they aren\'t watching me.\"
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2001 - 19:01 #22
Øv - du gennemskuede den !
Avatar billede tommyf Nybegynder
22. april 2001 - 19:03 #23
Og du er ellers lige så svær at gennemskue som Netscape.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
22. april 2001 - 20:45 #24
Er der da nogle der har gennemskuet Netcra.. err .. Netscape ? Jeg mener .. se på facts .. de udsender den ene version efter den anden velvidende at kun ca. 12% af verden gider bruge lortet, ~(indsæt dit gæt her)% af verden gider ikke beskæftige sig med den og laver derfor kun sider primært til IE, 100% af verden VED at det ER en laaangsom \"jeg-henter-lige-en-cola-på-tanken-så-er-den-nok-færdig-når-jeg-kommer-tilbage-og-jeg-HAR-ADSL\" browser .. og stadig bruger 12% den ..

Min konklution herpå er at JEG ikke har genneskuet Netscape .. og tror ikke det er muligt. Derudover kan jeg konkludere at ~12% af verden har en fuckedup tankegang omkring deres valg af browser !

;o)
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
22. april 2001 - 21:28 #25
Du er bare misundelig på dem der kan. Din fotx.net sider får stadig min
browser til at dø. Øhm, du, kan man køre IE på en Linux?

:)
Avatar billede kartolux Nybegynder
22. april 2001 - 22:16 #26
Hvad er Linux - noget andet, som 12% bruger?
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 22:41 #27
td >> Eller fordi de benytter sig af friheden til at vælge og ikke kan få bedre en NS på linux ;)
Avatar billede kornfreak Nybegynder
22. april 2001 - 22:41 #28
erik >> Det kan du sikkert med en eller anden winemulator!
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
23. april 2001 - 01:47 #29
e.j.:> Ja .. jeg er misundelig på dem der kan få et site til at køre smertefrit på BÅDE IE/NS samt dem der kan X-browser JavaScript/DHTML :o) Linux er også noget **** i min øjne .. been there, tried that, serveral times ... didn\'t like it ..

kornfreak:> det har intet med frihed til at vælge at gøre.. jeg HAR da benyttet mig af min frihed til at vælge browser .. jeg har sågar givet NS 6.0 en chance, men den ER bare for langsom i forhold til IE .. og den crashede da jeg gik ind på et af mine sites .. KUN med HTML .. INTET client-side scripting... og DET synes jeg er for dårligt.
Avatar billede kornfreak Nybegynder
23. april 2001 - 13:22 #30
Td >> Nu mere friheden til at vælge styresystem, jeg er ret sikker på at hvis der var en nem integration af IE til linux, ville der da helt klart være mange flere der skiftede til IE og droppede NS! :)
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
24. april 2001 - 01:56 #31
kornfreak:> nåå .. okay, ja det har du nok ret i. Eller det HAR du ret i :-)