Avatar billede Slettet bruger
21. november 2005 - 01:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

lidt hjælp til live system

Davs med jer, jeg er igang med at prøve krafter med at udvikle et live system som man kender det fra http://www.liveperson.net

mit problem er at jeg ikke kender meget til den metode man bruger i de systemmer jeg ved at det heder streamet men kan ikke finde koder til brug af den og vil derfor høre om der er en eller anden her ud der kan give mig lidt hjælp med de koder bag..
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
22. november 2005 - 00:04 #1
det du egentligt skal er sådan set bare at lave en chat.. hvor man snakker personligt med en administrator der sidder på chatten ...
Avatar billede aspguf Nybegynder
22. november 2005 - 23:45 #2
ja men hvordan laver jeg sådan at når kunde har ansøgt får admin person af vide der er en og igen den anden vej. ?
Avatar billede aspguf Nybegynder
22. november 2005 - 23:48 #3
Har måske funde et system jeg kan købe til 49$ som kan alt hvad jeg kun ønske mig..

Feautres:

Web-based live chat software
100% script
Fast text-based chat
Hidden Refresh
Tri-level panels: admin, operator, visitor
View chat history
Manage Operators
Pre-made responses
Send link, image and encoded HTML
Typing indicator: 'Visitor is typing...'
Dynamic status chat button (based on operator availability)
Simple, powerful and easy to setup
No DLLs to install
Customizable look and feel
Full source codes

Requirements:

ASP
Microsoft SQL Server 2000 or MS Access

Men mit problem er at jeg helt selv vil kode det da jeg ikke lære nåde af at købe et færdig system..
Avatar billede dawin_dk Nybegynder
27. november 2005 - 11:40 #4
altså du kan starte med at brugeren sender en request.. som så popper op hos adminen .. og afspiller en lyd.. når han så har acceptet så får brugeren en textbox og et log-vindue... og så er det jo sådan set ellers bare en privat chat der kører mellem dem ...  burde egentligt ikke være så svært at lave :)
Avatar billede Slettet bruger
10. marts 2006 - 02:38 #5
lukket