Avatar billede autohh Nybegynder
21. november 2005 - 17:28 Der er 6 kommentarer

HiJackthis log.

Nogen der kan hjælpe mig med den her log?

Logfile of HijackThis v1.99.1
Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)

Running processes:
C:\WINDOWS\System32\smss.exe
C:\WINDOWS\system32\lsass.exe
C:\WINDOWS\system32\rundll32.exe
C:\NORMAN\Nvc\BIN\NPFSVICE.EXE
C:\NORMAN\bin\ZANDA.EXE
C:\WINDOWS\Explorer.EXE
C:\WINDOWS\Mixer.exe
C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
C:\NORMAN\bin\ZLH.EXE
C:\Programmer\PCI Audio Applications\Bin\EchoCtrl.exe
C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
C:\WINDOWS\isrvs\desktop.exe
C:\WINDOWS\System32\picsvr\picsvr.exe
C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
C:\WINDOWS\System32\sysmonnt.exe
C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 900 series\Bin\hpobrt07.exe
C:\NORMAN\Nvc\BIN\NIP.EXE
C:\NORMAN\Npf\BIN\npfmsg2.exe
C:\NORMAN\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
C:\NORMAN\Nvc\BIN\nvcoas.exe
C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe
C:\NORMAN\bin\NJEEVES.EXE
C:\PROGRA~1\HEWLET~1\AiO\Shared\Bin\hpoevm07.exe
C:\NORMAN\Nvc\bin\cclaw.exe
C:\WINDOWS\System32\wuauclt.exe
C:\Documents and Settings\pist\Skrivebord\Highjackthis\hjt.exe

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.jubii.dk/
R1 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,CustomizeSearch = res://C:\PROGRA~1\Toolbar\toolbar.dll/sa
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\SearchURL,(Default) = 1
R1 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page_bak = http://www.jubii.dk/
R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Toolbar,LinksFolderName =
R3 - Default URLSearchHook is missing
F2 - REG:system.ini: Shell=
O2 - BHO: (no name) - {0902FB4D-A06D-0CDE-E3E8-33C603D2D5A9} - C:\WINDOWS\System32\jwsyskof.dll
O2 - BHO: (no name) - {117EAA5E-1FFC-3B09-8CDA-B80473FC36AB} - C:\WINDOWS\System32\ykilibfa.dll
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Mixer] Mixer.exe /startup
O4 - HKLM\..\Run: [LVCOMSX] C:\WINDOWS\System32\LVCOMSX.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [mediamotor.exe] C:\WINDOWS\mmups.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Norman ZANDA] C:\NORMAN\bin\ZLH.EXE /LOAD /SPLASH
O4 - HKLM\..\Run: [0+¿ÔÇè]Iú" ‹üžigÅYƒC:\Programmer\ISTsvc\istsvc.exe] C:\WINDOWS\pcdbhn.exe
O4 - HKLM\..\Run: [C-Media Echo Control] C:\Programmer\PCI Audio Applications\Bin\EchoCtrl.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Creative WebCam Tray] C:\Programmer\Creative\Shared Files\CAMTRAY.EXE
O4 - HKLM\..\Run: [ltyvjc] C:\WINDOWS\System32\ltyvjc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ckgxsc] C:\WINDOWS\System32\ckgxsc.exe
O4 - HKLM\..\Run: [Desktop Search] C:\WINDOWS\isrvs\desktop.exe
O4 - HKLM\..\Run: [ffis] C:\WINDOWS\isrvs\ffisearch.exe
O4 - HKLM\..\Run: [picsvr] C:\WINDOWS\System32\picsvr\picsvr.exe
O4 - HKCU\..\Run: [CTFMON.EXE] C:\WINDOWS\System32\ctfmon.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WinXPHome] C:\WINDOWS\plugin2.exe
O4 - HKCU\..\Run: [WinXP] C:\WINDOWS\plugin1.exe
O4 - HKCU\..\Run: [f0qtRSJqQ] dwwtapi.exe
O4 - HKCU\..\Run: [sysmonnt] C:\WINDOWS\System32\sysmonnt
O4 - Global Startup: HPAiODevice(hp psc 900 series) - 1.lnk = C:\Programmer\Hewlett-Packard\AiO\hp psc 900 series\Bin\hpobrt07.exe
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Restrictions present
O6 - HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Toolbars\Restrictions present
O8 - Extra context menu item: E&ksporter til Microsoft Excel - res://C:\PROGRA~1\MICROS~2\OFFICE11\EXCEL.EXE/3000
O10 - Broken Internet access because of LSP provider 'c:\windows\system32\aklsp.dll' missing
O15 - Trusted Zone: http://www.neededware.com
O16 - DPF: NDWCab - http://www.neededware.com/NDWCab.CAB
O16 - DPF: {11311111-1111-1111-1111-111111111157} - file://C:\WINDOWS\plugin4.exe
O16 - DPF: {AB86CE53-AC9F-449F-9399-D8ABCA09EC09} (Get_ActiveX Control) - https://h17000.www1.hp.com/ewfrf-JAVA/Secure/HPGetDownloadManager.ocx
O16 - DPF: {D8575CE3-3432-4540-88A9-85A1325D3375} (e-Safekey) - https://netbank.bgbank.dk/html/activex/e-Safekey/BG/e-Safekey.cab
O18 - Filter: text/html - {950238FB-C706-4791-8674-4D429F85897E} - C:\WINDOWS\isrvs\mfiltis.dll
O20 - Winlogon Notify: Control Panel - C:\WINDOWS\system32\o0lula391d.dll
O23 - Service: vkxwmwenqfyv (MsUpdate6) - Unknown owner - C:\WINDOWS\System32\msupd6.exe (file missing)
O23 - Service: Norman API-hooking helper (NipSvc) - Unknown owner - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nipsvc.exe
O23 - Service: Norman NJeeves - Unknown owner - C:\NORMAN\bin\NJEEVES.EXE
O23 - Service: Norman Type-R - Unknown owner - C:\NORMAN\Nvc\BIN\NPFSVICE.EXE
O23 - Service: Norman ZANDA - Unknown owner - C:\NORMAN\bin\ZANDA.EXE
O23 - Service: Norman Virus Control on-access component (nvcoas) - Norman ASA - C:\NORMAN\Nvc\BIN\nvcoas.exe
O23 - Service: Norman Virus Control Scheduler (NVCScheduler) - Norman Data Defense Systems - C:\NORMAN\Nvc\BIN\NVCSCHED.EXE
Avatar billede spectre Nybegynder
21. november 2005 - 17:41 #1
prøv at forklare dit problem sammen med loggen :)
Avatar billede autohh Nybegynder
21. november 2005 - 17:46 #2
Problemet er den er langsom og kommer hele tiden ting op
Avatar billede autohh Nybegynder
21. november 2005 - 18:52 #3
okay nogen der kunne hjælpe ?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. november 2005 - 19:22 #4
>>>>Platform: Windows XP  (WinNT 5.01.2600)<<<<
Hent Servicepack 2 fuldversion, brænd den over på en CDR.
http://intern.sdu.dk/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Formater maskinen.
Afbryd nettet fysisk(stikket ud).
Installer XP.
Installer Servicepack 2.
Installer Antivirus.
Sæt netstikket i og opdater Antivirusprogram.
Alt andet er spild af tid.
Avatar billede autohh Nybegynder
08. februar 2008 - 02:26 #5
læg et svar.
Avatar billede fromsej Praktikant
08. februar 2008 - 09:55 #6
*S*