Avatar billede dumdidumdk Praktikant
22. november 2005 - 01:30 Der er 1 kommentar og
1 løsning

kan ikke pakke ud med winrar og winzip

hej jeg har et mærklig proplem når jeg henter en fil eller en pakket fil fra internette på min computer1 kan jeg ikke køre filen eller hvis jeg skal pakke filen ud sir den the file is corrupt men det mest mærklig er vis jeg henter den samme fil ned på min computer2 og henter den over på min computer1 kan jeg saksen opne den elle pakke den ud er der nole der kan hjelpe mig har prøvet at gen instaler min windows

jeg har winxppro dansk
amdathlon(tm) 64 processor 3000+
1 gb ram
Avatar billede haverslev Novice
22. november 2005 - 21:39 #1
klik lige en gang på Funktioner i IE, klik på internetindstillinger, klik på "slet cookies" og "slet filer" incl. offline filer.
Faneblad sikkerhed, gennemgå de 4 ikoner, marker 1 af gangen og klik på knappen Standardniveau ( hvis knappen er grå, så er standard aktiv) - anvend
Faneblad: Beskyttelse af personlige oplysninger, sæt til Standard - anvend/ok

Start stifinder - ”windows tast + E ” - klik på Funktioner, klik på Mappeindstillinger, klik på faneblad Vis.
Sæt prik i "Vis skjulte filer og mapper" – Anvend.
Find derefter disse mapper og slet indholdet i dem
C:\Documents and Settings\NAVN\Cookies
C:\Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temp
C:\Documents and Settings\NAVN\Lokale indstillinger\Temporary internet files

Check dette:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;da;843022
Avatar billede dumdidumdk Praktikant
23. november 2005 - 23:13 #2
hej igen jeg fandt ud af det der var en brand væg på mit bundkort som jeg nu har slådet fra men tak for svaret