Avatar billede reshafim Nybegynder
22. november 2005 - 22:21 Der er 16 kommentarer

Ekstra HD 2

Hej
Jeg har en forklarings problem men jeg prøver igen her.
Mit sprogsmøl er.
Er det mulig at tage ud en HD fra en pc og koble den til en anden pc og overføre data, hvis ja! Så hvilke kabler skal jeg bruge?
Jeg ønsker hjælp fra folk på eksperten, og ikke pjat, dem det laver sjov behøver ikke hjælpe mig
Tak for hjælp
Reshafim
Avatar billede screem_brille Novice
22. november 2005 - 22:32 #1
du kan jo starte emd at fortælle hvad det er for harddiske du har, der findes flere forskellige typer, så istedet for at spilel sur, kunne det være du skulle enten spørge om hvordan du kan finde ud af de oplysninger, eller fortælle det, jeg kører selv med SCSI i min e maskine, og jeg skal derfor  bruge et kabel til ca 500,- men du kan måske nøjes med et kabel til 50,-....
Avatar billede screem_brille Novice
22. november 2005 - 22:37 #2
og måske du ville få mere fornuftig hjælp hvis du gad lukke dine spørgsmåk ikke ET eneste har du lukket i den tid du har været her...

http://exp.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=reshafim&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp
Avatar billede reshafim Nybegynder
22. november 2005 - 23:18 #3
Jeg skal nok slette dem.
Hvordan kan jeg se om det er scsi eller andet
Avatar billede screem_brille Novice
22. november 2005 - 23:27 #4
oprydning først, derefter hjælp (og har folk hjulpet dig så bed dem om at lægge et svar istedet for at behold point selv)
Avatar billede reshafim Nybegynder
23. november 2005 - 00:30 #5
Jeg forstår ikke rigtig din intention den måde du søger at skabe konflikt eller hvad?  du er vist en konflikt søgende fyr, jeg ikke har slettet mit sprogsmøl endnu fordi min pc ikke har virket i lang tid, og jeg ved stadigvæk ikke hvordan man sletter dem det skal jeg lige undersøge og vedrørende point så forstår jeg ikke hvad du mener, jeg beklager meget hvis jeg har gjort nogle dispositioner forkert men det var ikke med vilje det var fordi jeg ved ikke hvordan man gør, men tak for din første svar, du behøver ikke svare mig mere.
Reshafim
Avatar billede off-line Nybegynder
23. november 2005 - 00:54 #6
Enig med screambrille. Det mindste man kan gøre, når nogen forsøger at hjælpe, er
at lukke sine spørgsmål. Ellers signalerer man mangel på respekt, og du er jo faktisk
på nu, så der er ingen undskyldning for ikke at gå i gang med at lukke.
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 01:16 #7
reshafim du kan jo bare spørge om hvordan tingenen virker istedet for at sidde og have ondt af dig selv, men inponerende sp mange som kan finde ud af at oprette spørgsmål (i den rigtige gruppe endda, ) men kan ikke finde ud af at spørge om hvordan man giver point / lukker et spørgsmål (nej jeg tror ikek på dine forklaringer, det er nenlig dårlige undskyldniger)
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 01:17 #8
Avatar billede reshafim Nybegynder
23. november 2005 - 01:22 #9
Hvordan skal jeg lukke, jeg har lige fået at vide fra Eksperten at man ikke må lukke sprogsmøl derfor forstår jeg ikke rigtig hvem har ret, jeg vil selvfølgelig gøre på den rigtig måde jeg respekterer også screem brille men vi kan ikke bliver enig så det er bedst at slutte fredelig vores kommentarer
Reshafim
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 01:26 #10
du skla ikke slette men LUKKE dine spørgsmål der er en stor forskel, prøv og kig på det link jeg har lagt til dig (og læs det hele) så forstår du nok bedre hvad ejg mener med at lukke spørgsmål ;)
Avatar billede reshafim Nybegynder
23. november 2005 - 01:56 #11
Tak for link til hjælp jeg vil læse det igennem, men som sagt før jeg ikke kender procedure hvordan man lukker eller hvordan man giver point, jeg indsætter min sprogsmøl fra den 16/3/05 vedrørende Windows Installer og der kan du se at jeg spørger på det tidspunkt hvordan man giver point
  Hej igen jeg har fulgt anvisninger fra den link som Falster har indsat og det virker!!
Nu er det et måske mindre problem og det er-at det tager lang tid for at finde både programmer og forskælige andre ting-grov sagt jeg skal klikke med mus flere gange indtil pc gå igang, det er som om min pc er blevet "senil" eller fatter langsom kan det hjælpes her??
Jeg synes at Falster har fortjent point for den link-den er rigtig gå link også for andre ting
Hvordan giver jeg point!!
reshafim
Avatar billede screem_brille Novice
23. november 2005 - 01:59 #12
hvem er falster ?
Avatar billede reshafim Nybegynder
23. november 2005 - 22:49 #13
Falster er medlem af Eksperten eller har været, han har givet mig gode anvisninger vedrørende tidligere sprogsmøl, hvor bland andet du har været med i debatten.
Avatar billede reshafim Nybegynder
23. november 2005 - 22:53 #14
Jeg har overført alle data fra ekstern hd igennem intern net forbindelse.
Tak for denne gang
Reshafim
Avatar billede screem_brille Novice
08. februar 2007 - 23:03 #15
brug for mere hjælp ?
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. juli 2007 - 22:22 #16
Lukketid :)