Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 19:00 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

Ny bærbar 12.1 tommer

ny bærbar  75 point fra primdahl1980

X Hejsa...

Overbejer at skifte min toshiba tecra ud med denne fede bærbare fra acer?

Hva er holdningen til denne maskine, netop størrelsen der tiltaler mig. men ydelsen er jo stadig ganske tilfredsstillende
www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=160670.
Toshibas portege r200 frister også meget, men ikke særlig meget man betaler mere for denne acer, og så næsten med dobbelt så god ydelse.
Hva er jeres holdning til hvilken af de "små" bærbare man skal vælge, meget gerne med links:)

Jeg bruger den i forbindelse med job og studier. mobilitet er meget vigtig for mig, derfor denne størrelse. Ydermere må batteritiden ikke være under 4 timer.
Herudover spiller jeg FM, som gerne må køre tilfredsstillende hurtigt:)
håber på gode forslag:) Meget gerne med begrundelse...
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
23. november 2005 - 19:21 #1
personligt synes jeg du skal passe på med Acer. Vi har haft store problemer med netop acer på arbejdet.
Jeg ved ikke hvordan det er med toshiba.
Personligt bruger jeg en IBM maskine som jeg bruger 8-10 timer hverdag og har gjort i et år og den har jeg været utroligt glad for.
Avatar billede egr_sli Nybegynder
23. november 2005 - 19:21 #2
den ser meget lovende ud til dine behov den første du linker til !
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 19:48 #3
Ja jeg synes også den ser rigtig fin ud:)har en af jer måske forslag til andre modeller?

Ps. indtil nu har jeg næsten kun hørt positivt om Acer
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
23. november 2005 - 19:55 #4
tjek www.zepto.dk de har også en model med lang batterilevetid og 12 tommer skærm.
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 20:08 #5
har lige set zeptoen.. den er total fed.. Men ydelsen er lige for lav for mig med henblik på jeg ikke har nogen stationær..
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 20:14 #6
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=157145
den er også en mulighed istedet for aceren... den er flottere, men kan ik umiddelbart se hvor musen er..
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:22 #7
Musepad er hvor den plejer at være: http://www.lge.com/multiimagedisplay.do?modelCodeDisplay=LW20+Express&categoryId=060103&selectedPage=3

P.s. det er nok en af de flotteste bærbare jeg har set i længere tid :)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:26 #8
P.s.
Dog syntes jeg prisen er i overkanten - det kan gøres billigere og krafigere: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=159672

Om den er kønnere? Tjah... det kan vel diskuteres ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:27 #9
http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=149963
Modellen før - der er kabinettet til forskel :)
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 20:35 #10
mange tak for linket til lg'en.. hold fast den er flot, nu er jeg blevet endnu mere forelsket:) den anden er fin til prisen, men synes ik umiddelbart den kan sammenlignes med Lg'en..
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:38 #11
LG har onboard grafik med shared ram . duer ikke til spil.
Med Amilo Pro V2045 kan du få meget bedre ydelse i spil - og du skriver jo at FM (havd hulen det så end der) gerne må køre tilfredsstillende hurtigt...
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 20:41 #12
Hehe FM er football manager... amilo pro v2045 er vel ik i nogen som kun er 12.1 tommer
Avatar billede johnstigers Seniormester
23. november 2005 - 20:49 #13
ups...
der var lige den med de 12" - nej desværre.
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
23. november 2005 - 21:05 #14
Det bliver nok ikke nemt at finde en 12.1 tommer med høj ydelse .. Du skulle måske kontakte Zepto for at se om de evt kan bygge en til dig.. Zepto har jo deres samlefabrik i DK.. Ydelsen på de små lette bærbare er normalt droslet ned for at spare på plads og vægt.. jo større ydelse jo tungere bliver den. Med en vægt på kun 1080gram uden CD drev må Zeptos mini kunne betragtes som værende absolut letvægter.
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 21:43 #15
http://www.lge.com/multiimagedisplay.do?modelCodeDisplay=LW20+Express&categoryId=060103&selectedPage=4
ydelsen skal bare svare til denne..

Har netop skrevet til zepto, blir spændende og se hva de svarer :)
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
23. november 2005 - 22:34 #16
primdahl1980 får du ikke svar.. er du velkommen til at skrive til skrive til mig.. har en kontaktperson hos dem der evt kan kontaktes for en hurtig afklaring
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
23. november 2005 - 22:41 #17
mange tak... skal jeg lige gi dem et par dage eller? Hvis du tilfældigvis snakkede med ham ku du jo bare lige henvise til den her tråd så han kan se hva' det drejer sig om:)

Men vurderer du det er realistisk de kan lave en med samme ydelse som LG'en og lign. det design på den de har på 10 tommer? (men altså 12.1 tommer)
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
04. december 2005 - 15:36 #18
har købt lg'en .. den er total fed, og fungerer mere end tilfredsstillende hurtigt til de ting jeg skal bruge den til:)
Avatar billede sdbgviking Nybegynder
04. december 2005 - 20:11 #19
Tillykke med den nye bærbare..
Avatar billede primdahl1980 Praktikant
30. december 2005 - 16:39 #20
svar