Avatar billede makkerhaps Nybegynder
23. november 2005 - 22:52 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis regneark?

Findes der en gratis excel-version eller et andet program, som kan åbne excel-ark og som stadig bevarer de mest vigtige funktioner?
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 23:01 #1
Ja 'Star Office' ser lige om jeg kan finde link
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 23:08 #2
Jeg tror det er denne, men kan nu ikke genkende siden, den kan selvfølgelig være ændret.
http://www.openoffice.org/dev_docs/features/2.0/index.html
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2005 - 23:18 #3
Her er linket til download dansk
http://da.openoffice.org/
Avatar billede herberthumlebi Nybegynder
23. november 2005 - 23:34 #4
Ifølge "de kloge" er OpenOffice's regneark 99% kompatibelt med Excel i den nyeste version (OpenOffice 2.0). Der er vist stadig et par makroer i Excel, som OpenOffice's regneark ikke helt mestrer.

Men det er et fedt program - download fra adressen som ibage angiver.
Avatar billede makkerhaps Nybegynder
23. november 2005 - 23:50 #5
Perfekt. Det ser fornuftigt ud. Hvordan smider man nogle point efter dig?
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2005 - 13:42 #6
Nederst i venstre side, er der et felt hvor der står >ibtage<, det klikker du på og til højre herfor klikker du på >accepter<
Avatar billede Slettet bruger
25. november 2005 - 11:26 #7
Tak for point