Avatar billede kristian21 Praktikant
23. april 2001 - 10:59 Der er 9 kommentarer og
2 løsninger

Markedsanalyse på Håndholdte!

Hej eksperter!
Jeg er igang med at skrive en hovedopgave vedrørende Håndholdte computere. Jeg mangler oplysninger/Tal/Analyser vedrørende dette emne.
Hvis nogle af Jer skulle sidde inde med viden omkring dette område vil jeg blive yderst taknemmelig.
For yderligere oplysninger kontakt mig venligst på Kristian_bluhme@hotmail.com
På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2001 - 11:13 #1
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2001 - 11:14 #2
Avatar billede jasber Nybegynder
23. april 2001 - 11:57 #3
Prøv at se på http://www.pda.dk/
Avatar billede kristian21 Praktikant
23. april 2001 - 12:02 #4
Det er mest analyser og salgstal jeg er ude efter i Danmark. Jeg har henvendt mig til de fleste virksomheder som udbyder pda\'er, men uden brugbar respons.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
23. april 2001 - 12:29 #5
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2001 - 12:32 #6
Du skal henvende dig til danmarks statstik, eller til forhandlernes branche forening. Det ligger helt sikkert inde med salgstal.

/per
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2001 - 12:32 #7
Du skal henvende dig til danmarks statstik, eller til forhandlernes branche forening. De ligger helt sikkert inde med salgstal.

/per
Avatar billede kristian21 Praktikant
23. april 2001 - 16:09 #8
Hej Hoejrup. Jeg har allerede haft fat i både danmarks statistik og it-brancheforeningen uden held. (Dst siger at området er for nyt, til de har lavet statistikker til det og it-brancheforeningen, computerworld og alle de andre henviser til idc.dk. Men der er ingen der kan hjælpe for tiden... Så det er lidt svært at skaffe analyser.
Avatar billede hoejrup Nybegynder
23. april 2001 - 16:42 #9
Hej Kristian,

Prøv at lav et brev til dem om, at oplysningerne ikke bliver oplyst til anden side. Men at statistikkerne kun skal anvendes i en samlet analyse.

/per
Avatar billede street Nybegynder
28. april 2001 - 15:18 #10
Hos (norske) Idedata kan du finde en topti over deres salg af håndholdte:
http://www.idedata.no/
Avatar billede kasperhyllested Nybegynder
03. oktober 2006 - 18:54 #11
Jeg har en brugerundersøgelse, som vi gennemførte på PocketFreak.dk. Vi benyttede defgo.net til et spørgeskema med lidt over 20 spørgsmål, og havde SVJH omkring 1.500 respondenter. Den er et par år gammel, men stadig interessant. Er du interesseret, så sig til - så kan vi måske finde ud af noget.