Avatar billede dosmer Nybegynder
28. november 2005 - 02:46 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Montering af bilantenne

Jeg har købt en MIO 168. Den har indbygget GPS-antenne, men der medfølger også en ledning til ekstern antenne. Desværre er der ingen vejledning i at montere denne ledning - kan nogen hjælpe?
Avatar billede annikadk Nybegynder
28. november 2005 - 02:51 #1
Bag på Mioen (på den indbyggede der kan vippes op) er der forneden en gummi-tut.
Tag denne af, og put den eksterne i.
Husk at tage gummitutten på igen efter brug :)

Og rigtig god fornøjelse med den.

*Ønsker ikke point, så læg selv et svar og accepter disse hvis dette svar kan bruges*
Avatar billede dosmer Nybegynder
28. november 2005 - 03:22 #2
Mange tak!