Avatar billede flax Nybegynder
28. november 2005 - 13:38 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Fade in og fade out

Hej,

Jeg har en site som kører content via. cms - der er template der styrer mit udseende.. Eksta indstillinger kan tilføjes..
Det ville være fint hvis en fade in eller fade out effekt ville kunne styres via DIV feks.

1) fade in
Et template siger at mit midterområde som skal være opdelt i 2 områder.. 1) område er med flash fil der loader ... 2) område med tekst, som der skal en fade in effekt på.. Denne fade in effekt vil jeg slev kunne bestemme efterfølgende, det kunne f.eks. være at den kommer frem fra venstre til højre.. Eller what ever... Der skal bare være en simpel lækker fade in hvis muligt.

2) fade out
Ved tryk i top menu kunne jeg så godt kune give hele sitet en slags fade out - eller en eller anden effekt som markere "skift" Den skal være så simpel som muligt..

Gerne med link til eks. sider.. Jeg har selv søgt diverse steder, men ikke fundet noget endnu, så ville blive glad for lidt help..
På forhånd mange tak
Avatar billede roenving Novice
28. november 2005 - 14:15 #1
Måske kan du starte med noget relativt simpelt, hvor der bare fades ind og ud, se f.eks. http://roenving.users.whitehat.dk/WD5Opacity.html !-)
Avatar billede flax Nybegynder
07. juni 2006 - 13:48 #2
Nope sorri :-(