Avatar billede skott Nybegynder
23. april 2001 - 13:08 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Grabbe en real video film ?????

Er der nogen der kan grabbe denne video ??

rtsp://streaming.deltasolutions.nl/msu015/video5_real_bb.rm

Den ligge på denne side: http://www.system-f.nl/index1.php

Jeg har prøvet med GetRight, men uden held!
Avatar billede prodic Mester
23. april 2001 - 13:10 #1
Har du evt. tænkt over hvorfor det ikke umiddelbart kan lade sig gøre???
Avatar billede skott Nybegynder
23. april 2001 - 13:13 #2
Jojo, hvis du tænker på rettigheder... men det må da kunne lade sig gøre.
Avatar billede jones Nybegynder
23. april 2001 - 13:13 #3
det kan lade sig gøre !!!

har gjort det med BB
Avatar billede prodic Mester
23. april 2001 - 13:14 #4
Det kan det også, men hvad siger rettighederne på siden ang. deres \"film\"?
Avatar billede jones Nybegynder
23. april 2001 - 13:14 #5
men har sku slettet programmet :-(
Avatar billede jones Nybegynder
23. april 2001 - 13:15 #6
nåe ja så hjælper jeg sku ikke hvis det er mod nogens retigheder
Avatar billede skott Nybegynder
23. april 2001 - 13:53 #7
\"bullshit\" jeg skal jo bare have den liggende på min egen comp.

Hmm.... nåh men det kan lade sig gøre.
Avatar billede prodic Mester
03. november 2001 - 14:18 #8
Skal vi snart lukke?
Avatar billede skott Nybegynder
05. november 2001 - 09:11 #9
Hov, den her havde jeg helt glemt, men hvor er det jeg lukker spørgsmålet, er et lille stykke tid siden jeg sidst har været her.....
Avatar billede prodic Mester
05. november 2001 - 10:55 #10
I mellemtiden kan jeg da fortælle dig at programmet TotalRecorder kan klare jobbet for dig.

Har ikke lige en URL lige nu, men søg på Google - så skal du nok finde det.

Den kan optage \"alt\" på din skærm - så prøv den.

Men husk det med CopyRight - folk bliver RET sure, hvis man bryder den.

Nu laver jeg et svar, det kan du så acceptere hvis det er tilfredsstillende.
Eller så skal du selv lave et svar, og acceptere det - så er spørgsmålet lukket.
Avatar billede prodic Mester
06. november 2001 - 18:49 #11
Jeg takker for pointene.