Avatar billede michaelsr Nybegynder
29. november 2005 - 12:24 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Harddisk vises i device manager men ikke i my computer

Kære eksperter,

Jeg har flyttet en maxtor diamondmax plus 9 fra min gamle maskine til den nye. Begge maskiner kører/kørte Windows XP.

Drevet vises i device manager og står der som fungerende. Jeg kan imidlertid ikke se det som drev i my computer. Jeg har eksperimenteret med jumper settings, kabler og ide-kanaler, men intet virker. Jeg kan mærke/høre, at der er aktivitet i drevet.

Er der nogen, der har gode ideer til en løsning?

Vh Michaelsr
Avatar billede off-line Nybegynder
29. november 2005 - 12:39 #1
device managar, svarer det til diskhåndtering? ellers så prøv at se der.
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2005 - 12:52 #2
device manager = enhedshåndtering

Du skal tildele drevet et drevbogstav via diskhåndtering før du kan se det i denne computer...
Avatar billede michaelsr Nybegynder
29. november 2005 - 14:21 #3
Tak for hjælpen begge to - Johns kommentar var den, der hjalp mig til løsningen
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. november 2005 - 19:57 #4
Så får du et svar :)