Avatar billede t_jaeger Praktikant
30. november 2005 - 01:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Quicktime installering

Kan ikke downloade quicktime. Mine sikkerhedsindstillinger blokere for downloadningen.

Hvor og hvordan får jeg fjernet blokeringen?

Bruger XP home sp2
Avatar billede jokkejensen Novice
30. november 2005 - 06:48 #1
http://www.apple.com/quicktime/download/standalone.html

prøv den, fjern de 2 checkboxe, og tryk download now..
Avatar billede t_jaeger Praktikant
30. november 2005 - 22:11 #2
Hjælper ikke!
Avatar billede jokkejensen Novice
30. november 2005 - 22:57 #3
Okay kan du ikke download eller installere ?

Det er vel bare klikke på linket jeg gav, det sender dig til denne fil :

http://appldnld.m7z.net/qtinstall.info.apple.com/tramper/us/win/QuickTimeInstaller.exe

Kan du stadig ikke downloade den ?

Mvh
Avatar billede t_jaeger Praktikant
01. december 2005 - 00:34 #4
Kunne ikke installere. Har fundet en alternativ QuickTime. Installerede Media Player Classic og kunne så installere QuickTime.
Avatar billede jokkejensen Novice
01. december 2005 - 19:54 #5
aha, ja okay..

Jeg trode du ikke kunne downloade filen...

Husk at Media Player Classic er noget rod, noget man mere eller mindre betegner som adware.. Tag at afinstallere den, og nøjes med at installere quicktime alternavtive fra følgende site:

http://home.hccnet.nl/h.edskes/mirror.htm

Der findes også et hav af andre codecs og store pakker med dem alle..

Husk at skrive et svar og accepter det så tråden bliver lukket...

Mvh
Avatar billede t_jaeger Praktikant
01. december 2005 - 22:27 #6
Har gjort som skrevet.
Smid et svar og point er dine.

Mvh
Avatar billede t_jaeger Praktikant
21. maj 2012 - 04:55 #7
Lukket