Avatar billede brice Nybegynder
30. november 2005 - 13:06 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan dette skrives på samme linie?

<SCRIPT LANGUAGE="JavaScript">
    window.open("/vigtigt.asp","void","height=700,width=550,status=yes,toolbar=no,menubar=no,location=no,scrollbars=yes");
</script>

Paster jeg det ind i mit CMS system laver den nemlig <br> ved linieskift.
Avatar billede power_t Nybegynder
30. november 2005 - 13:14 #1
CMS systemer er desværre alt for tit begrænset mht. at indsætte scripts.
Hvad er det for et CMS?
Avatar billede brice Nybegynder
30. november 2005 - 13:15 #2
noget svensk. Men der er nemmere at lave et script på en linie end at ændre cms system
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2005 - 13:55 #3
Skal du ikke i dit CMS skiftet til "Vis kilde" hvis du skal prøve noget som det der? Eller er det når det trækkes ud af teksten at det går galt?
Avatar billede roenving Novice
30. november 2005 - 14:10 #4
Du kan uden problemer sætte det på en linje !-)

-- men du bør udskifte dit script-tag til følgende:

<script type="text/javascript">
Avatar billede brice Nybegynder
30. november 2005 - 14:15 #5
Great! Skriv et svar hvis du vil ha points.
:-) takker
Avatar billede roenving Novice
30. november 2005 - 14:19 #6
-- men jeg vil da lige gøre opmærksom på, at alle almindelige popup-blokkere vil blokere en popup, der ikke udløses af en brugerhandling, så at placere noget, der hedder vigtigt i en sådan er måske ikke det smarteste !-)

Velbekomme '-)

-- og du burde kunne nøjes med:

<script type="text/javascript">window.open("/vigtigt.asp","void","height=700,width=550,status=yes,scrollbars=yes");</script>
Avatar billede roenving Novice
30. november 2005 - 14:32 #7
-- tak for point ;~}
Avatar billede Slettet bruger
30. november 2005 - 14:35 #8
Og der er indbygget popup-blokker i både SP2 på WIndows (Internet Explorer 6) og i Mozilla Firefox.

Der er derfor en god chance for at de fleste slet ikke ser din popup!