Avatar billede appel Novice
30. november 2005 - 19:55 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Pålidelig webhotel til travlt .com domæne søges

Har i erfaringer/viden med/om et webhotel som tilbyder pålidelig service til et .com domæne ? samtidig med de tilbyder en attraktiv prispakke til et site med mange besøgende.

Jeg har kigget på www.sitelutions.com men har ikke fundet nogen kommentarer om det på nettet, nogen erfaringer med sitelutions ?

På forhånd tak.
Avatar billede phm0504 Nybegynder
30. november 2005 - 20:23 #1
Prøv:
http://unoeuro.dk

---phm0504
Avatar billede easywebhost Nybegynder
30. november 2005 - 20:58 #2
Hvad er mange besøgende ??

Jeg kan tilbyde det du skal bruge....

Kig på nedenstående side, for nærmere info :

http://www.easywebhost.org/

Mogens
www.easywebhost.org
Avatar billede appel Novice
30. november 2005 - 21:24 #3
Mange besøgende er fra 10.000-XXX.XXX besøgende om dagen. Der er dog ikke tale om download af filer men blot almindelig browsing på siden, der bliver database baseret.

Det er høj prioritet at de kan klare den slags aktivitet. Så derfor antager jeg de allerbilligste webhosts ikke er egnede...
Avatar billede whee Nybegynder
30. november 2005 - 22:57 #4
Prøv at kontakte www.elitehost.dk
Avatar billede over-load Nybegynder
01. december 2005 - 11:19 #5
Avatar billede nyside Nybegynder
15. januar 2006 - 23:31 #6
bruger selv www.elitehost.dk og de kører upåklageligt
Avatar billede appel Novice
13. juli 2014 - 16:59 #7
til luk