Avatar billede far_mand Nybegynder
02. december 2005 - 18:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Uninstalling af Norton Antivirus

Hej,

Ja, som overskriften siger.
Jeg har problemer med at fjerne norton antivirus 2004 på min PC.
Det lå på den, da jeg fik den. (PC'en er en packard bell EasyNote)
Nogle der har haft ligende problem, eller ved om man kan hente en uninstaller som fjerner alt hvad der har med norton antivirus at gøre?

Tak
Marc
Avatar billede far_mand Nybegynder
24. april 2006 - 18:06 #2
Hej

Mange tak for hjælpen. Beklager den meget sene "lukning" af indlæget.
Avatar billede hcma Novice
25. april 2006 - 10:06 #3
takker  :o)