Avatar billede michaelben Nybegynder
03. december 2005 - 22:56 Der er 2 kommentarer

efter install af lydkort er der kuk i enhedshåndtering?

Jeg har installeret et pci lydkort. Uden driverne viste enhedshåndtering et lydkortsenhed med udråbstegn ovenpå. Så installerede jeg driverne til kortet. Vupti, var udråbstegnet borte. MEN:
Nu er der pludselig (stadig i enhedshåndtering)lige under computernavnet et felt der hedder "andre" og underpunkt "masselagringscontroller".
højreklikker jeg på den og vælger egenskaber, siger den at den er placeret i PCI bussen, men det eneste jeg har i pcibus er lydkortet!
Når jeg starter xp siger xp, at der er fundet nyt hardware, nemlig en massecontroller.
Er der tale om en konklikt på en eller anden måde? Hvordan løser jeg det?

Er der tale om en k
Avatar billede c-holst Novice
04. december 2005 - 07:31 #1
prøv at flytte lydkortet til et andet slot og reinstaller driveren
Avatar billede c-holst Novice
04. december 2005 - 07:32 #2
kan også være, at du skal en tur ind i biosen og deaktivere onboardlydkortet, hvis der er sådan et