Avatar billede hvid Nybegynder
24. april 2001 - 00:02 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Server-launcher

Jeg leder et program, der giver serveren i et netværk mulighed for at starte programmer på klienterne i netværket.
Jeg har set det før, hvor det blandt andet blev brugt til opsyn af, hvad computerne kørte af programmer samt start af eksempelvis speeddisk på alle comps med et enkelt tryk(eller to).
Avatar billede hvid Nybegynder
24. april 2001 - 00:12 #1
Jeg er interesseret i både free/shareware, købe-programmer samt windowsløsninger.
Løsningen skal under alle omstændigheder være kompatibelt med windows98SE/2000.
Forklaring eller begrundelse for det enkelte program foretrækkes, da jeg forestiller mig, der er en masse forskellige løsningsmodeller.
Avatar billede hvid Nybegynder
30. april 2001 - 13:43 #2
ok det var der ikke den helt store respons på, hvilken overraskelse =)