Avatar billede ppstyle Nybegynder
10. december 2005 - 13:02 Der er 1 løsning

Mysql og mystisk forbindelses problem

Hej der. Jeg står over for et meget underligt problem.

CASE:

1) localhost og mysql.xxxdomæne.dk svarer begge med 127.0.0.1.

2) Men jeg kan ikke lave en bruger der kun må forbinde fra mysql.xxxdomæne.dk, altså værtsmaskinen i dette tilfælde.

3) Det virker tilgengæld med localhost eller 127.0.0.1

Min DNS virker altså men jeg kan åbenbart ikke bruge et logisk hostnavn for 127.0.0.1. Jeg ville ellers gerne kunne bruge mysql.xxxdomain.dk for, hvis der senere skal skiftes database.

God jul derude.

Hilsen Daniel
Avatar billede ppstyle Nybegynder
27. februar 2006 - 11:52 #1
Hmm, virker ikke til nogen har en ide :)

Jeg lukker.