Avatar billede trekkies Juniormester
11. december 2005 - 19:02 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Opgradering af BIOS

Jeg skal opgradere mine 2 bærbar's BIOS, men hvordan gør jeg det, normalt vil jeg indsætte en boot disk og der startes i dossen, men da begge mine bærbare har Windows XP Pro. med NTFS filsystem og ingen diskette drev, så kan det ikke muligt :(

Kan jeg lave en boot cd eller noget andet?
Avatar billede jmax Nybegynder
12. december 2005 - 09:18 #1
Hvilket bundkort sidder der i dem?
Avatar billede trekkies Juniormester
12. december 2005 - 13:13 #2
Bundkortet i min Ferrari 3000 har intet navn, men der står kun "Acer Ferrari 3000"

Bundkortet i min Travelmate 240 har intet navn, men der står kun "Acer Travelmate 240 Series"

Oplysningerne er fundet ved hjælp af Everest Home Edition.
Avatar billede trekkies Juniormester
16. december 2005 - 14:57 #3
Har du brug for flere oplysninger?
Avatar billede trekkies Juniormester
20. december 2005 - 20:30 #4
Tror at jeg lukker dette spørgsmål, da der ikke ser ud til at der sker noget.

Skriv hvis du kan hjælpe alligevel.